Huvudmeny

Reg Nr.

Startat av jane, 26 februari 2009, 20:24:54 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Danne B.

Får väl ta och slänga in en bild på min bil då oxå nu när jag skaffat Hemlig regskylt... ;)



//Danne

Möllers

Vacker färg på volvon .

Niklas Bygdestam

Citat från: fontheking5 skrivet 03 augusti 2009, 22:48:04 PM
Den här Cadillacen hade passat bra som reklam pelare både för Auto Motor & Sport och för James Bond . : 007 .  ;) ;D


Jag tänker istället på att James Bond får kontakt med AMS, dvs Arbetsmarknadsstyrelsen ;D
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

a32

Citat från: Danne B. skrivet 03 september 2009, 17:21:10 PM
Får väl ta och slänga in en bild på min bil då oxå nu när jag skaffat Hemlig regskylt... ;)



//Danne

He he, jaa nu kan du ju har riktigt brådhis i den där bilen  ;)
utan att dom tar dig...

a32

Cyklisten

Såg den häromdagen i Helsingborg. Konstigt nog så finns den inte när jag söker i registret  ??? Samma fenomen med Lunds blodbuss ("GE BLOD")


jocke

Citat från: Cyklisten skrivet 06 september 2009, 00:37:46 AM
Såg den häromdagen i Helsingborg. Konstigt nog så finns den inte när jag söker i registret  ??? Samma fenomen med Lunds blodbuss ("GE BLOD")



Det är för att han får inte ha den, Vägverket har dragit tillbaka den. Sök på aftonbladet om de så finns de flera artiklar om de :)
Antagligen har han inte skickat tillbaka skyltarna,och använder dom ändå :p
Jag förändrar era liv med detta inlägg

jane


jane


jane


Bingoberra


jane


Niklas Bygdestam

Citat från: Jan I Nilsson skrivet 23 september 2009, 17:57:53 PM

I Malmö :D

Hyrbilar. Jag ser dessa lite då och då här i Uppsala. De har alltid ett tresiffrigt nummer och sedan MABI som t ex 123 MABI. Jag vet inte hur många det finns med dessa regnummer totalt
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

jane

Det finns i kombinationen med MABI 123 osv. också.

Mölle-Mats

Man har ju sett en och annan rolig personlig registreringsskylt genom åren, har dock tyvärr inga bilder på dem:

VADÅ90 på en Porsche 911 (den såg jag sommaren -89, dvs det året då Vägverket fick för sig att skylta ned alla motorvägar till 90)

WANT 1 på en Porsche 944 (hade själv en 944 samtidigt och övervägde på allvar att skaffa WANT 2, i synnerhet mot bakgrund av att Porsche ju brukar rackas ned på som "penisförlängare" - men sedan avyttrades bilen innan denna goda idé genomfördes)

8UNG (ordlek för tyskspråkiga)

PAPPAS på en BMW 5-serie, framförd av en yngre man!!!  :)


Andra som jag funderat på att skaffa för egen del har varit RISHÖG, ROSTIG, BETALD osv, men det har väl då stupat på att kostnaden för att skaffa regnumret skulle överstiga bilens marknadsvärde!  :P

jane