Huvudmeny

Reg Nr.

Startat av jane, 26 februari 2009, 20:24:54 PM

0 Medlemmar och 6 gäster tittar på detta ämne.

1896

Jag har ett par "SUNSET" skyltar som ligger och skräpar eftersom jag sålde bilen. Kanske hamnar skyltarna på en buss i framtiden.  :)

Jan I Nilsson


Sågs i Puttgarten när jag var där för proviantering ;)
[/URL
Sågs i Malmö.

Jan I Nilsson


Jan I Nilsson


Malta :D

alla taxibilar har sådana reg.nr på Malta ;)

Alla bussar har sådana reg.nr. på Malta ;)

Fredde

Komplex för sin "litenhet"?  ;D


2014-04-19.

Mikey

Denna bilägare lär nog inte ha något problem med att komma ihåg sitt registreringsnummer... :)



Arlanda i eftermiddags

fontheking5

Citat från: Mikey skrivet 10 maj 2014, 17:57:45 PM
Denna bilägare lär nog inte ha något problem med att komma ihåg sitt registreringsnummer... :)

Arlanda i eftermiddags
Kul , fanns en 245 här i byn innan , som hade NNN 555 :)

Jörgen

Om jag inte såg helt fel på tidiga 80-talet (vilket jag inte tror) så var det en Volvo Amazon som hade BBB 888,
och några år senare en 244 eller 245:a som hade fått detta regnr.
Mvh: Jörgen

mittlinje

Såg i ett gammalt inlägg gällande skylten "PAPPAS". Var dåvarande shellägaren i Ängelholm som hade den skylten från begynnelsen - detta vid en tid då barnen var i "körkortsålder" vilket hade en viss effekt. Dels dog sig barnen från att låna bilen och dels, när de lånade den blev det relativ lugn körning.

Blev också lite konfunderad genom att läst hela denna tråd kombinerat med annan tråd - kombinationen att slopa upphandlingar i kollektivtrafiken till att få ha personliga skyltar på fordon  ???

Mikey

Citat från: Jörgen skrivet 11 maj 2014, 12:38:35 PM
Om jag inte såg helt fel på tidiga 80-talet (vilket jag inte tror) så var det en Volvo Amazon som hade BBB 888,
och några år senare en 244 eller 245:a som hade fått detta regnr.

Sedär. Det verkar som att jag inte är ensam om att lägga märke till den kombinationen. Kul att kunna spåra det så långt tillbaka :)

Jan I Nilsson


Sågs i Malmö ;)

Sågs i Valletta, Malta ;)

Nico

Vet inte om denna varit med (då en hel del bilder i tråden är borta), men den togs som ett höftskott vid ett rödljus i Märsta i förrgår.

Visserligen fyndigt, men tusan vet om det är värt pengarna för å visa vad man har på körkortet...  ???

»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Jan I Nilsson


Såg denna bil i Malmö.

Jan I Nilsson