Nobina 25xx i Skåne?

Startat av Bussmicke, 12 september 2021, 13:32:15 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

Vilka finns kvar?
Är de eller vilka är flyttade till Helsidngborg?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Gano

Inga finns kvar i Helsingborg. Den sista återvände till Lund någongång i juni. Finns åtminstone 2552 - 2596 i Lund. Finns säkerligen fler. De renoverade bussarna finns runt Lund V, medan de som fortfarande har orginallack finns runt Lund Ö.

Bussmicke

Jaha, hade för mig de flyttades till Helsingborg.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Buss_Lund

Jag har hört att Nobina 25xx dom är renovera ska flytta till Helsingborg i december när dom nya avtalet börjar troligen.

Bussmicke

Jaha på så vis, då har jag att se fram emot då jag inte har sett alla själv.-
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Buss_Lund

Blir kul se dom renovera 25xx får nytt liv i Helsingborg och dom är inte renovera 25xx som rullar på lund öster ska stannar kvar lund fram 2022/2023 december.
Jag har hört att 25xx ska ersätta man lion a26 stämmer det  ??? ???

Walter

Bussmicke glöm inte 2469 om du saknar den och den finns kvar.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Bussmicke

Den har jag på bild i Lund och Helsingborg. Tack ändå.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Mattias Petersson

Kommer hänta med Scania och MAN då?
Stolt ägare av Canon EOS 80D - Panasonic Lumix tz95.

Flick.
https://www.flickr.com/photos/143254245@N06/

Gano

Nobinas Scania OmniLink ska rulla vidare på nya Höganäs, Ekeby & Svalöv avtalet med start dec 2022. Vissa MAN faller troligtvis på grund av ålder inom kort, medan andra tas över av Bergkvara i december.