Demontering pågår av...

Startat av Fredde, 28 februari 2012, 16:22:40 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

virtual1

Citat från: Camilla skrivet 29 februari 2012, 20:51:27 PM
Var bussen i fråga dålig för övrig efter som man offrar den som reservdelsförråd

Kan bara säga att då jag åkte med den i Huddinge den sista tiden den rullade så kan det vara en av de
risigaste omnilinkar jag någonsin åkt med, inte en panel satt fast inne i bussen och det gapade hål och
var smuts överallt! - Undrar IOFS om detta ka vara en av de första OmniLinkar som skrotas överhuvudtaget
som inte krockat/brunnit då!

Cero

Citat från: virtual1 skrivet 29 februari 2012, 21:50:05 PM
Kan bara säga att då jag åkte med den i Huddinge den sista tiden den rullade så kan det vara en av de
risigaste omnilinkar jag någonsin åkt med, inte en panel satt fast inne i bussen och det gapade hål och
var smuts överallt! - Undrar IOFS om detta ka vara en av de första OmniLinkar som skrotas överhuvudtaget
som inte krockat/brunnit då!

Det är ett under att ett företag har råd att slösa bort sina tillgångar på det sättet. Måste vara ett rikt företag.

Fredde

Citat från: Mikey skrivet 29 februari 2012, 15:19:53 PM
Någon som vet vad som hänt med Arriva 7121 som står till höger i bild? Den står som avställd, vilket är ovanligt då Arriva inte ens ställer av bussar som är på reparation i ett halvår...

7121 och 7156 som står hos Busmarket är avställda. Däremot är inte utbrända 7126 det, som står på samma plats...