Ett smakprov......

Startat av bjalle, 03 september 2007, 22:28:31 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

cobra_81

CitatKan nog stämma ja.
Vet iöf inte var badhuset låg men jag var vid södra torg vid 14:40. Åkte från Södra Torg till Resecentrum ungefär kl 15:00

Då har du nog en bild på en Vagn som heter 25206 som åkte från torget 14:40 som linje 153 Vralen. Har du det så vore jag tacksam om du har lust att lägga upp den eftersom jag misstänker att det va jag som körde...

ps. hejade du på chaffisen som körde den vagnen så är det med 90% säkerhet jag som körde... :D

Mvh/Cobra_81
MVH/Hans-Åke

Busschaufför på Bottnarydstrafik.

Kört buss sen 2005

bjalle

Citat från: cobra_81 skrivet 04 september 2007, 23:33:54 PM
Då har du nog en bild på en Vagn som heter 25206 som åkte från torget 14:40 som linje 153 Vralen. Har du det så vore jag tacksam om du har lust att lägga upp den eftersom jag misstänker att det va jag som körde...

ps. hejade du på chaffisen som körde den vagnen så är det med 90% säkerhet jag som körde... :D

Mvh/Cobra_81

Jodå den har jag bild på och kommer alldeles strax att läggas upp och det är en chaufför som hälsade där iaf.. Hoppas jag hälsade tillbaka

cobra_81

Citat från: Björn Lövdahl skrivet 04 september 2007, 23:37:23 PM
Jodå den har jag bild på och kommer alldeles strax att läggas upp och det är en chaufför som hälsade där iaf.. Hoppas jag hälsade tillbaka

såg bilden på din sida och mycket riktigt så va det jag som körde och ja du heja tebax efter du hade fotat...
MVH/Hans-Åke

Busschaufför på Bottnarydstrafik.

Kört buss sen 2005