Huvudmeny

Partybussarna

Startat av Camilla, 22 juni 2019, 23:49:05 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Camilla


Karsten

Vad fint att man på tredje bilden sätt på regplåtarna från H22 6431 på H50 5094!

Det blir så mycket roligare om man flyttar runt skyltarna!🤔

Kvarne

Tyvärr gör ju 6431 det. Saker och ting händer i livet och där och då sågs ingen annan möjlighet än att 6431 fick gå till försäljning. Partybussarna var de enda som var intresserade av ett köp.

Nu så här i efterhand ångrar jag det grovt mef tanke på vaf PB kommer att göra med den.

Angående regplåtarna är det något som Partybussarna själva sysslar med och inget jag vare sig stöttar eller på något vis fått vetskap om innan försäljningen och jag tar stort avstånd från det. RIP 6431.
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Lars-Håkan_E

Citat från: Karsten skrivet 23 juni 2019, 09:08:07 AM
Vad fint att man på tredje bilden sätt på regplåtarna från H22 6431 på H50 5094!

Det blir så mycket roligare om man flyttar runt skyltarna!🤔

Det blir i a f mycket billigare och enklare, man använder plåten från den buss som just för tillfället är besiktigad och skattad, inte helt ovanligt faktiskt.

buskörare

Citat från: Lars-Håkan_E skrivet 23 juni 2019, 12:28:51 PM
Det blir i a f mycket billigare och enklare, man använder plåten från den buss som just för tillfället är besiktigad och skattad, inte helt ovanligt faktiskt.

Såg 2 taxibilar bredvid varandra med samma regnr på en parkering en gång. Tog ett tag för mig att förstå att jag faktiskt såg rätt  ;D

C. Peyron

Hur kommer det sig att även LLT 106 har fått säljas?