Huvudmeny

Linjebuss 1524

Startat av Möllers, 08 maj 2009, 01:50:05 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.


RoTe

Du vet att du lagt alla inlägg i fel forum i natt va?

Möllers


RoTe

Detta är "Busstrafik"...

Sundås

Måste hålla med RoTe där.

Citerar:

"Här skriver vi inlägg som handlar om tidtabeller, linjedragningar, bussförarelöner och allt som har med själva trafiken att göra."

Det här inlägget och många av de andra du gjort hör bättre hemma i den renodlade bussdelen.
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Möllers

Ni får tycka f--n ni vill tycker själv det är ett företag som köper bussar i sverige sen vidare kommer dom till finland hadlar det inte om företag eller  ???
Inte långt ifrån jag redara ut mig ifrån Buss Snack jag med.

Ersa

Citat från: Mattias Möller. skrivet 10 maj 2009, 18:05:54 PM
Ni får tycka f--n ni vill tycker själv det är ett företag som köper bussar i sverige sen vidare kommer dom till finland hadlar det inte om företag eller  ???
Inte långt ifrån jag redara ut mig ifrån Buss Snack jag med.

Det handlar inte om vad "alla andra" tycker. Det handlar vilka regler som gäller.
-Bussnack: Här skriver vi inlägg som handlar om själva bussarna. T ex bussbilder, fordonslistor och sådant.
-Busstrafik: Här skriver vi inlägg som handlar om tidtabeller, linjedragningar, bussförarelöner och allt som har med själva trafiken att göra.

Det står klart och tydligt att bussbilder hör hemma i Bussnack, medan Busstrafik handlar om textinlägg om t.ex. tidtabeller och linjedragningar. Vill du radera dig från hela forumet för att andra har andra åsikter än du, så är det ditt eget val. Ursäkta om jag låter sur, men jag är lite trött på det stora antal skribenter i detta forum som inte kan ta emot konstruktiv kritik och som blir arga på alla andras åsikter.

Möllers

Jag kan ha fel då med varför flyttar inte staffan eller Lars till Bussnack då om dom skulle ligga fel  ???
Jag har allt tid fel här börja bli van nu.

Optimal

Citat från: Mattias Möller. skrivet 10 maj 2009, 18:30:27 PM
Jag kan ha fel då med varför flyttar inte staffan eller Lars till Bussnack då om dom skulle ligga fel  ???
Jag har allt tid fel här börja bli van nu.

Om du läser reglerna så gör du inte fel

Men det är ju så att läser man inte reglerna så gör man fel  :)

Möllers

jo alla kan göra fel.

Optimal

Citat från: Mattias Möller. skrivet 10 maj 2009, 19:11:35 PM
jo alla kan göra fel.

Jo. Så då vet du vart du ska skriva nästa tråd då  ;)

Möllers

Jo håller mig till bussnack tråden lär inte sätta in mot fott vid Busstrafik mer nop  :D

Optimal

Citat från: Mattias Möller. skrivet 10 maj 2009, 19:43:29 PM
Jo håller mig till bussnack tråden lär inte sätta in mot fott vid Busstrafik mer nop  :D

Haha. Det är bra  ;)

Ersa

Citat från: Mattias Möller. skrivet 10 maj 2009, 19:43:29 PM
Jo håller mig till bussnack tråden lär inte sätta in mot fott vid Busstrafik mer nop  :D

Bara du inte börjar diskutera busstrafik i Bussnack! ;)