Lite blandat på Råsta

Startat av Nico, 16 juli 2009, 22:16:08 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

Citat från: Jonas Strömblad skrivet 21 juli 2009, 23:20:45 PM
Fast då kanske du skulle startat en egen tråd i det ämnet? Alternativt skickat ett PM till Bussmicke...
Ditt inlägg har fortfarande väldigt lite med "Lite blandat på Råsta" att göra.
/J
Delvis ja, delvis inte. Jag skrev en liten blänkare om att den sidan hos mig behövde påfyllning när jag fick se vad dessa hyrvagnar skulle heta.
Så helt ute och cyklar är han inte men jag föreslår vi återgår till Råsta.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

virtual1

Citat från: Bussmicke skrivet 21 juli 2009, 23:23:41 PM
Delvis ja, delvis inte. Jag skrev en liten blänkare om att den sidan hos mig behövde påfyllning när jag fick se vad dessa hyrvagnar skulle heta.
Så helt ute och cyklar är han inte men jag föreslår vi återgår till Råsta.

Tack BM, o så länge ingen moderator kvastar den delen av inlägget kan jag väl knappast vara ute o cykla helt, för övrigt är det väl mer eller mindre vardagsmat att trådar får sidospår utan att de flyttas över till egna inlägg o det klagas inte över det!

Niklas Bygdestam

Citat från: Nico skrivet 16 juli 2009, 22:16:08 PM

[/center]

Jag funderar på hur bra luckorna i bak är på den här modellen. Det har hänt ett antal gånger att jag har sett bussar av den här typen köra omkring med fladdrande lucka. Troligen märker nog inte heller föraren detta när det händer
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

Ersa

Citat från: Niklas Bygdestam skrivet 22 juli 2009, 00:55:15 AM
Jag funderar på hur bra luckorna i bak är på den här modellen. Det har hänt ett antal gånger att jag har sett bussar av den här typen köra omkring med fladdrande lucka. Troligen märker nog inte heller föraren detta när det händer

De åker upp lättare än motorluckan på en OmniCity, men till skillnad från denna syns detta inte alls från förarplatsen ens visuellt i backspeglarna. Någon lampa på instrumentbrädan finns inte heller, så något sådant liknande vore kanske en smidig beställningsvara inför sensommaren/hösten? :P

http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=76444