Huvudmeny

Nu även i Skåne

Startat av CD, 10 juni 2009, 18:45:46 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

CD



IsakssonKarlssons senaste nyförvärv

bjalle

Fy fan vad snygg...Denna måste man leta efter....

Johan B

I början spydde jag galla över utseendet på dessa men nu börjar jag tycka de är riktigt snygga. Skånegult var väldigt klädsamt på OmniExpress.

Simon Bertilsson

Citat från: Björn Lövdahl skrivet 10 juni 2009, 18:50:59 PM
Fy fan vad snygg...Denna måste man leta efter....

Jag önskar jag kunde hålla med dig, men ack nej. Tycker den här bussen är groteskt ful. ;)
Det hade varit bättre om de hade följt designprogrammet som gäller för övriga bussar i omniserien.

martin rosander


Bussmicke

Citat från: Johan B skrivet 10 juni 2009, 20:15:06 PM
Skånegult var väldigt klädsamt på OmniExpress.

Min vän, Skånegult är Alltid klädsamt.
Lär dig det... ;)
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Sundås

Snart kryllar det väl av dessa i Skåne med, precis som i Kalmar län. De blir oerhört tråkiga i för stor mängd..
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Walter

Citat från: Sundås skrivet 10 juni 2009, 21:55:39 PM
Snart kryllar det väl av dessa i Skåne med, precis som i Kalmar län. De blir oerhört tråkiga i för stor mängd..

Såvida de inte kan fås med motorer som drivs med gas så lär det inte krylla av dom framöver.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Viktor

Citat från: Björn Lövdahl skrivet 10 juni 2009, 18:50:59 PM
Fy fan vad snygg...Denna måste man leta efter....

Jag håller med dig Björn. Den måste jag åka nere och leta efter nån gång

Möllers

Det ska jag göra ellerfall myclet nytt i skåne nu malmö har nya MAN och Volvo sen nu ängelhom med scanian och Helsingborg har nya Citaro med mycket nytt nu  :)

Cyklisten

Måste bara åka dit någon gång och kika lite närmare, även om jag inte gillar frontens utseende. Men varför går det en Skåneexpressen buss på en icke-Ske linje?

eomer

Citat från: Mattias Möller. skrivet 10 juni 2009, 22:31:12 PM
Det ska jag göra ellerfall myclet nytt i skåne nu malmö har nya MAN och Volvo sen nu ängelhom med scanian och Helsingborg har nya Citaro med mycket nytt nu  :)

Dessutom kommer 6 st nya MAN A26 till Kristianstad nästa vecka.
//Eomer

Möllers

ojoj får man åka ditt med alla gånger.

Walter

Citat från: eomer skrivet 11 juni 2009, 17:02:53 PM
Dessutom kommer 6 st nya MAN A26 till Kristianstad nästa vecka.
//Eomer

För trafik på?
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Möllers