Huvudmeny

Bilmupperi 1.2

Startat av Bussmicke, 03 maj 2009, 09:43:36 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Hittade fler bilar hos mitt album ska fortsätta leta sen är lite osäker om jag har visat några här innan bara säja till så fixar det sig till slut  :)
Jo ibland får man med bilar ner dom ska köra om bussarna eller lastbilar rätt spännade att kolla vilka man har plåtat hos bilarna.














Möllers


Bussmicke

Varför sitta och måla över varenda reg. skylt?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Möllers

Jo risken är stor att dom kan stjäla bilarna och spåra dom med dom med Tysk kan dom väl inte spana i sverige väl  ???

HJP

Citat från: Mattias Möller. skrivet 15 juli 2009, 01:54:43 AM
Jo risken är stor att dom kan stjäla bilarna och spåra dom med dom med Tysk kan dom väl inte spana i sverige väl  ???
****
Bussmicke har rätt!
Vill man stjäla en bil, så gör man det, oavsett om den legat ute i Buss Snack, eller inte.
Att sudda en reg-skylt, är en massa jobb i onödan, samtidigt som man förstör bilden.

HJP

Möllers

Okey ska sluta ta bort reg nr nästa gång innan har ni sakt jag ska inte visa reg nr.
Hur ska ni ha det här  ???

jonas a

Citat från: Mattias Möller. skrivet 15 juli 2009, 15:26:55 PM
Okey ska sluta ta bort reg nr nästa gång innan har ni sakt jag ska inte visa reg nr.
Hur ska ni ha det här  ???



Det är Dina bilder och Du bestämmer vad Du gör med dem.

Möllers

Jo sant tänker mest för dom som kör bilarna för säkert skull.
Men kommer ta bort reg läggre fram.

HJP

Citat från: Mattias Möller. skrivet 15 juli 2009, 15:50:39 PM
Jo sant tänker mest för dom som kör bilarna för säkert skull.
Men kommer ta bort reg läggre fram.
****
Naturligtvis jar jonas a rätt. Du gör hur du vill med dina bilder. För mig känns det bara som onödigt jobb, att sudda. Den effekt du önskar, är vällovlig, men har ingen betydelse, såvitt jag kan se.

HJP

Möllers

Har bestemt mig nu kommer inte ta bort reg nr nu skiter i det nu nu ska jag till glumslövsbacken plåta bussar  :)

Möllers

#40
Fotade E6an nu på kvällen kom rätt mycket intersant där  8)




































Möllers


Ersa

Citat från: Mattias Möller. skrivet 15 juli 2009, 00:45:16 AM






Citat från: Bussmicke skrivet 15 juli 2009, 01:52:48 AM
Varför sitta och måla över varenda reg. skylt?

Eller: Varför måla över lite grann, men ändå låta varenda bokstav och siffra synas?

Möllers

Vet inte vad jag ska säja .
Så ni har märkt har jag slutat målat ni kanske ni inte ser eller  ???

Stefan Lindberg

Citat från: Mattias Möller. skrivet 16 juli 2009, 20:10:08 PM
Fotade E6an nu på kvällen kom rätt mycket intersant där  8)




Denna Impala -59:an var ju helskön med matchande husvagn  :D
Lägg märke till hur måsvingeformen från fenorna går igen i takfärgen på husvagnen.
Dessutom en eloge till dig Mattias som slutat sudda skyltar ... bilderna ser mycket bättre ut osuddade  ;)