Huvudmeny

Bilmupperi 1.2

Startat av Bussmicke, 03 maj 2009, 09:43:36 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

Nästa undantag skedde på fyllborg...



//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Jobergg

Svempas R8 råkade visst komma med på ett hörn också ;)

fontheking5

Brukar se en Citroen 2CV skåp på min runda när jag jobbar , ska fota den någon dag , det kan inte finnas många sådana kvar i dag , inte i Sverige i alla fall .
Dock inte denna utan en likadan fast med annan lack .
http://www.klassiker.nu/img/zimg/DSCN1821-01.jpg

Möllers

Vilken härligt färg på bubblan  8)

fontheking5

Dagens skörd blev dessa .
Cheva Van

Pontiac Firebird

Sen en annan bil jag  fotade bara för att dom är så fula och har så dåligt rykte .  FIAT 127 1050 L COMBI

fontheking5

Bubblan är fräck men jag skulle inte vilja ha den lacken på min bil , jag hade inte stått ut , men fräck är den .

fontheking5

#6
Såg denna i dag , BUICK ELECTRA ESTATE WAGON 1988 , rättelse från Bilregistret i dag fick jag äntligen noterat regnumret

fontheking5

#7
Lite US CAR Special i dagens Bilmupperi inlägg .  Det har ju aldrig skadat med lite riktiga bilar .
Dodge RAM SRT10 , en av mina favoritbilar , V10 på 500 HK , .

Lincoln Town Car

Tror det är en International .

Jag fotade mer men min kamera gillar ju suddiga bilder jättemycket tyvärr och är långsam också .

fontheking5

Har ändrat tillbaka till mina gamla bildinställningar nu så vi får se om bilderna blir bättre i morgon . Hoppas det . Dessa bilderna blev hyfsade , men många blir suddiga tyvärr . Jag får väl leta vidare bland inställningarna .

Jobergg

En liten rättelse, den vita är en Town Car, inte någon Continental.
Jo visst är den röda en IH, gissar på en 73:a nånting.

fontheking5

Citat från: Jobergg skrivet 07 maj 2009, 20:32:22 PM
En liten rättelse, den vita är en Town Car, inte någon Continental.
Jo visst är den röda en IH, gissar på en 73:a nånting.
Tack för det , Jobergg , jag trodde det var en Continental ,

Scania4ever


fontheking5

Fotade den här snygga Ford F150:n på Custom Motor Show på Elmia påsken som gick , bland som snyggaste ombyggda bilarna där , och det säger jag fast jag föredrar Cheva och Dodge .


HJP

Citat från: Bussmicke skrivet 03 maj 2009, 09:43:36 AM
Nästa undantag skedde på fyllborg...
****




Kul att du fortsätter att muppa bilar, Bussmicke! Den illgröna VW-bubblan var läcker, i sin gröna glans  ;)
Här kommer en, inte fullt lika glänsande, men fantasifull Van, som jag såg i New York, för precis två år sedan. 14 maj 2007 plåtade jag den på Manhattan, Down Town.

HJP

fontheking5

Inte sett en bil inklädd i folie innan  ;), kul med något annorlunda ,  :)