Huvudmeny

Reg Nr.

Startat av jane, 26 februari 2009, 20:24:54 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Trier


fontheking5

Citat från: Trier skrivet 09 mars 2009, 18:34:59 PM
Tillbaka till topic kanske  ;)

http://vastertorp.blogg.se/images/2008/knu_14932554.jpg

//Mr T
Tack för att vi kom tillbaka till topic efter allt som var

fontheking5

Citat från: truckdriver skrivet 09 mars 2009, 17:36:42 PM


Är faktiskt 100% på Simons sida här, inte nog med att det finns regler om musikkopiering, vissa av dina videor blir tyvärr helt värdelösa med all tråkig musik.
Tex videon på dieselloket, Jag ville höra motorn inte nån smörig countryhillbilly.

Ursäkta för OT, kanske bryta ut tråden i ny tråd?
Ja alla har rätt till en egen åsikt . Jag vet att dom har rätt att göra så , jag tycker bara det är tråkigt när ens och andras filmer försvinner . Filmer som man har lagt ner mycket tid på . Sen hoppas jag att vi kan sluta fred nu . Jag hoppas det , jag vill inte bråka mer er , jag har bara mina åsikter och ni har era åsikter , så är livet .

truckdriver

Citat från: fontheking5 skrivet 09 mars 2009, 21:11:48 PM
Ja alla har rätt till en egen åsikt . Jag vet att dom har rätt att göra så , jag tycker bara det är tråkigt när ens och andras filmer försvinner . Filmer som man har lagt ner mycket tid på . Sen hoppas jag att vi kan sluta fred nu . Jag hoppas det , jag vill inte bråka mer er , jag har bara mina åsikter och ni har era åsikter , så är livet .


Jag bråkar absolut inte med dig, den bistra verkligheten är att man inte får kopiera, låna, ta musik utan tillåtelse.

Ett tips: Om du Måste ha musik i videorna, Leta upp copyright befriad musik. Slut på of topic.

jane


jane


jane


Från Malmö

I Lund

I Malmö

jane


En Bring bil i Malmö.

jane


jane


Trevligt reg.nr. sett i Malmö ;)

jane


jane


En dansk i Kåseberga ;)

jane


Mr G


Riksväg 74 


Länsväg 275
吉先生

Stefan Lindberg

Citat från: Mr G skrivet 24 juni 2009, 19:11:06 PM

Riksväg 74 


Qvarnis gamla Porsche "It's Fun" är ju en riktig klassiker ... snabb som attan var den med

http://www.sportbilen.se/video.php?f=499bbe5051aec