Roliga bilnummer.. (Utmaning)

Startat av Bussmicke, 19 juli 2008, 22:33:40 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

Utmanar gänget med bilder på roliga reg.nr.
Inleder med denna.

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Jonas Strömblad


Eller BMW på en Ford Fikus...
/J

Jonas Strömblad


Å så får jag ta en favorit i repris! Hoppas inte ägaren av den här bilen tänkt sig en Sverigesemester med den bilen :)
/J

Bussmicke

Citat från: Jonas Strömblad skrivet 19 juli 2008, 22:51:56 PM
Å så får jag ta en favorit i repris! Hoppas inte ägaren av den här bilen tänkt sig en Sverigesemester med den bilen :)
/J

Klart bästa bilden..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Muk


Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Kinslayer

Fick den här på mail för ett tag sen......hur stor är sannolikheten att två bilar parkerar bredvid varandra med dessa bokstäver? Men tydligen händer det......



Henasa

Hittade den lastbil när jag var på Neoplan i början på April!!



/Henrik

Ingwar Åfeldt



Svenskt "tåg" i USA.

M v h
Ingwar

Staffan Sävenfjord

Citat från: Ingwar Åfeldt skrivet 26 juli 2008, 02:57:36 AM


Svenskt "tåg" i USA.

M v h
Ingwar

Och med en klar koppling till det svenska tåget. Ägaren i fråga var instruktionsförare för X2000 vid SJ och var också med vid proven med detta i USA. Han blev sedan så förtjust i USA - eller kanske snarare någon i USA - att han numera bor där.
(Riktig beskrivning, Ingwar?  ;))
Jag bloggar också http://savenfjord.blogspot.com/. Mina bussbilder finns på http://staffansbussbilder.blogspot.se/ (uppdateras så gott som dagligen med nya bilder)

Ingwar Åfeldt

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 26 juli 2008, 08:37:02 AM
Och med en klar koppling till det svenska tåget. Ägaren i fråga var instruktionsförare för X2000 vid SJ och var också med vid proven med detta i USA. Han blev sedan så förtjust i USA - eller kanske snarare någon i USA - att han numera bor där.
(Riktig beskrivning, Ingwar?  ;))

Din beskrivning är helt korrekt. Men för säkerhets skull skall jag åka på en inspektionsresa till det gamla landet och dess järnvägar (och bussar) i slutet av Augusti.

M v h
Ingwar

Peter C

Citat från: Kinslayer skrivet 20 juli 2008, 13:09:11 PM
Fick den här på mail för ett tag sen......hur stor är sannolikheten att två bilar parkerar bredvid varandra med dessa bokstäver? Men tydligen händer det......




Den va ju rätt fantastisk, hur stor e chansen???  8)

Simon Bertilsson

Och läckra skyltar har de där borta med! :)
The golden rule. Är det den gyllene regeln jag själv tänker på? Dvs, den bibliska.

Ingwar Åfeldt

Citat från: Simon Bertilsson skrivet 26 juli 2008, 16:20:46 PM
Och läckra skyltar har de där borta med! :)
The golden rule. Är det den gyllene regeln jag själv tänker på? Dvs, den bibliska.

Du tänker helt rätt, det är den gyllene regeln det handlar om.

M v h
Ingwar

Simon Bertilsson

Citat från: Ingwar Åfeldt skrivet 26 juli 2008, 18:11:26 PM
Du tänker helt rätt, det är den gyllene regeln det handlar om.

M v h
Ingwar

Gött!  :)