Är det något fel med min mobilkamera? (bilder)

Startat av Yujin Zhang, 18 april 2008, 23:11:26 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mr G

Det är ju för djävligt minst sagt. Inte ovanligt att försäljare på dessa kedjor har bristande kunskaper när det kommer till sånt som inte är allmän kunskap. Uteslutet att du ska behöva betala ett enda öre för att få telefonen fixad. Den har väl garanti kvar va?

I det här läget skulle jag rekommendera dig att skicka ett email till Elgiganten och berätta vad som hänt med telefonen/kameran och hur du blivit bemött. Beskriv felet och bifoga bilderna. Lite jobb blir det förstås, men jag tror att du vinner på det i längden.
吉先生

Tobbe

Du kan lämna in telefonen direkt till anovo i nacka för dom utför garanti repationer.

Yujin Zhang

Besökte Elgiganten i Sickla idag med kompisen Jim. Första kille sa exakt samma sak som dem i Hötorget sa igår. Sen gick vi ut och en stund senare gick vi in igen och så var det en annan kille där. Vi sa att det var fel på kameran och denna gång blev det ingen tjafs från personalen. Han tog ut batteriet och scannade in serienummeret, jag tog ut sim-kortet och minne sen fick jag kvitto på detta.

Får se vad de på versta'n säger nu.

Nupski

Citat från: Yujin Zhang skrivet 20 april 2008, 17:04:17 PM
Besökte Elgiganten i Sickla idag med kompisen Jim. Första kille sa exakt samma sak som dem i Hötorget sa igår. Sen gick vi ut och en stund senare gick vi in igen och så var det en annan kille där. Vi sa att det var fel på kameran och denna gång blev det ingen tjafs från personalen. Han tog ut batteriet och scannade in serienummeret, jag tog ut sim-kortet och minne sen fick jag kvitto på detta.

Får se vad de på versta'n säger nu.

Hur har det gått med telefonen?

Yujin Zhang

Citat från: Tomas skrivet 11 juli 2008, 12:57:39 PM
Hur har det gått med telefonen?

Fick tillbaka mobilen fyra veckor senare utan att någon fel konstaterades. Står på papret att det var ingen fel med kamera, kvaliten uppnår standardkvalite.