Huvudmeny

Busslink 3219...

Startat av Bussmicke, 08 februari 2008, 23:02:24 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Magnus_J

fotade du den enda av de tre vagnarna som inte har hållplats "släpp mig före" dekalen kvar.  ;D

snygga bilder annars.

Bussmicke

Var väl den enda som gick att komma åt under dagen som var ute då jag kollade.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Fredrik Gelin

Trevligt att se att du fick den till slut!
//Fredrik

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Nico


Kul att det löste sig. 3217 har du väl sedan tidigare så då är det bara att vänta och se på resultatet när vi släpper loss resten. 3218 är ju mer eller mindre klar och 3220 och 3221 är ju i pipelinen. Stod hos JMR i Hammarby i veckan.
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Bussmicke

nää, 3219 var den första jag fick.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Nico


Då får vi försöka att råda bot på det någon dag.  ;)

Normalt så tursätts inte dessa vagnar under helgerna (om det går att undvika) utan rullar mest under peaken måndag till fredag. De lär dock rulla kvar ett tag så tid finns ju att få fatt på de övriga.
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Stefan P

Hej

För mig som inte riktigt hänger med. Har dessa bussar gått någon annanstans förut.

mvh stefan P

Nico


Jo, de har tidigare rullat i Busslinks regi i Örebro och nu sist (om min information stämmer) stått avställda ett tag i Katrineholm innan de dammades av. De har då, nåja delvis, satts i trafik på SL:s trafikområde Råsta som då också drivs av Busslink. För vilka som är i trafik så hänvisar jag till tidigare inlägg.
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Nico


Se där, du har redan plockat dem på ett verkligen förnämligt vis.

Då antar jag att du egentligen inte vill ha bilder på dessa vagnar i röd kostym... eller?  ;)
»Den stora anledningen till att människan går vilse i tankarna är att det är outforskat territorium.«

Alfred E. Neuman

Mikael T Nilsson

Tack för trevilga bilder, Micke!
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Bussmicke

Citat från: Nico skrivet 09 februari 2008, 14:43:28 PM
Då antar jag att du egentligen inte vill ha bilder på dessa vagnar i röd kostym... eller?  ;)

Det är precis det jag vill

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Nupski

Lacka om så gamla bussar.... är det inte bättre att köra dessa till Hölö? De är väl som alla andra Volvo vagnar från den tiden behäftade med mängder av skitfel.... visst bussarna är grymt bra att köra när de fungerar... Snygga bilder förresten....