Bålsta stn 25 juni 2012: Nobina, Arriva, Björks och Mellansvensk

Startat av Mikael T Nilsson, 25 juni 2012, 15:40:57 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

virtual1

Citat från: Jacob skrivet 01 juli 2012, 20:14:40 PM
Då blir det heldag i Bålsta imorgon :) hoppas på VDLen och den vita Integron, den ser riktigt trevlig ut!

//Jacob

Heldag? =) Du har nog fått alla bussar som Björks/Mellansvensk Omnibus har att köra med i Bålsta på 1 1/2-2 timmar, speciellt om du tar dig till garaget...

Jacob

Citat från: virtual1 skrivet 01 juli 2012, 22:00:52 PM
Heldag? =) Du har nog fått alla bussar som Björks/Mellansvensk Omnibus har att köra med i Bålsta på 1 1/2-2 timmar, speciellt om du tar dig till garaget...

Men hur kul är det att fota på garaget?? Jag åker inte till Bålsta för att få alla bussar på bild utan jag vill ÅKA VDLen och Integron, och en tur till skokloster tar ju ett tag...

//Jacob
Särskrivning är en dödssynd!

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Mikael T Nilsson

Citat från: Mikey skrivet 30 juni 2012, 20:22:35 PM
VDL-bussen mötte jag vid Skokloster vid 16.30 igår. Såg aldrig skyltskåpet, men det fanns resenärer ombord, så troligen gick den på 311.

Tack för uppgiften om observationen. Då har man säkerligen satt den i trafik.
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Muk

Och så här kan det se ut när Bussmicke förklarar att han hellre vill att det skyltas med "ej i trafik".  ;)


Mikey

VDL-vagnen syntes idag i trafik i Strängnäs. Tillfälligt i trafik som demovagn, eller är den såld och bara väntar på omlackering?

Johnny E

Citat från: Mikey skrivet 18 juli 2012, 18:37:15 PM
VDL-vagnen syntes idag i trafik i Strängnäs. Tillfälligt i trafik som demovagn, eller är den såld och bara väntar på omlackering?
Som jag förstått det hela så har man lånat in den tillfälligt i väntan på sina nyleveranser. VDL-agenturen och Björks Buss (och Mellansvensk) är ju under samma tak så att säga.
/Johnny E - f d turistbussförare på Axelssons Turisttrafik i Västerås