Ett expriment med slutartiden... (1 bild)

Startat av Andreas Ljungqvist, 09 december 2007, 22:15:11 PM

0 Medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Andreas Ljungqvist

Här i byn har vi ett vattenfall vid dammen som är upplyst, det skiftar i rött/lila/blått/gult/vitt/grönt och säkert någon mer färg.. Jag ställde kameran på stativ, komponerade och ställde slutren på 30 sekunder.. Detta blev resultatet...



EDIT: Bilden här under är beskuren på annat sätt.. Lämna gärna kritik..


bjalle

Ojojoj...
Denna blev ju RIKTIGT stämningsfull och fräck

Pickos

1:a Korinthierbrevet 10:15

Sundås

Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Andreas Ljungqvist

Tack alla för era glada tillrop, jag ska ge mig ut snart igen. Jag bor i en kommun som älskar lys lull-lull...

bjalle

Citat från: Andreas Ljungqvist skrivet 10 december 2007, 18:01:32 PM
Tack alla för era glada tillrop, jag ska ge mig ut snart igen. Jag bor i en kommun som älskar lys lull-lull...

Jag märker det ;D
Vad hittar vi den här staden (Hässleholm), Ja inte är det mycke iaf


M224

Riktigt snyggt, men jag skulle beskurit bort lyktstolpen till vänster i bilden, den drar för mycket uppmärksamhet i en annars mycket vackert bild.

Andreas Ljungqvist

Citat från: M224 skrivet 13 december 2007, 07:58:55 AM
Riktigt snyggt, men jag skulle beskurit bort lyktstolpen till vänster i bilden, den drar för mycket uppmärksamhet i en annars mycket vackert bild.

Tack för detta, känns som ett gott betyg.. Har fixat lite med bilden och lägger den uppe under den andra.. Berätta gärna vad du tycker... Lägger även hit ett par andra från samma kväll..




M224

Jag tycker att den nya versionen ser riktigt bra ut!  :D

Det blåa trädet och huset i bakgrunden ger djup i bilden medans träden på sidorna nu skapar en naturlig inramning av bilden.

Det där vattenfallet ser riktigt roligt ut att fota vid, synd att inte ett liknande finns här i Sthlm.  :P

Andreas Ljungqvist

Tack det var roligt att höra.. Kul att utveckla sin förmåga. Har känt ett tag att de e dags att börja göra något kretivt med kameran...

Visst är det roligt, just att ljuset växlar hela tiden gör det ännu mer magiskt.. Jag bor ju i en kommun som älskar ljus så mer sådana här saker är att räkna med..