Huvudmeny

Nattbilder 2011

Startat av Andreas91, 12 juli 2011, 04:14:17 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Andreas91

Jag vet inte om ni vill att jag skall lägga upp fler av nattbilderna, men vi startar iaf med ett litet smakprov i form av 5 bilder. Förmodligen känner åtminstone någon av er till respektive område som bilderna är tagna ifrån. I grunden är det inte tänkt som bildgåtor, men ni som inte vet får givetvis gärna gissa.  ;)










Carl Eric

1. ?
2. Haga Norra
3. Solna station (Hagalund till vänster)
4. Danderyds sjukhus
5. ?
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Mikey


Andreas91

2-5 betades av snabbt! :) Jag var osäker på om 5:an skulle gå snabbt, men det gjorde den. :) Jag bjuder på 1:an - det är ett foto taget i Hässelby Strand, som här visar en del av centrum. Sammanfattningen blir alltså:
1. Hässelby Strand
2. Haga Norra
3. Solna station, med Hagalund längst bort i vänster.
4. Danderyds sjukhus
5. Biblioteksgången, Täby C.


Bra jobbat! :)

swedebear

Får man bidra med ett par år gamla nattbilder i denna tråd eller skall jag göra en egen tråd av det
"I don't want to start any blasphemous rumours, but I think that God's got a sick sense of humor and when I die I expect to find him laughing"

Depeche Mode - Blasphemous Rumours

Andreas91

Swedebear, du får gärna bidra med bilder. Jag tycker att natten är häftig och jag gillar alltid att få se andras bilder. Jag ändrar rubriken lite och jag lägger nog upp lite fler bilder snart. :)

swedebear

OK här kommer de bilderna jag tänkte visa. De är tagna 29/6-2009 från min sambos balkong här i Övik. De är tagna vid midnatt och jag var fascinerad av (Värmlänning som jag var då och från början) att det var så ljust









"I don't want to start any blasphemous rumours, but I think that God's got a sick sense of humor and when I die I expect to find him laughing"

Depeche Mode - Blasphemous Rumours

Mikey

Då kan väl även jag passa på att lägga in en bild. Jag tänker dock inte berätta vart den är tagen ;)


the0fiskis


solen är på väg upp över _____
bunonus fråga varför gick jag upp så tidigt?(kl 07:39)

:)