Kärleken kommer

Startat av yngrot, 22 juli 2010, 14:09:31 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

yngrot

Efter det jobbiga med min hund Amanda finns i tråden Hunden inte så pigg...  så börjar det blir bättre .. Har hittat en trevlig tjej via nätet  :D :o  och det verkar kunna blir nått bra av det och dessutom har hon en härlig hund som gillar mig.. ;D  Det är bara hålla tummarna nu för det känns som att sommaren blir bra   :)
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Kvarne

Citat från: yngrot skrivet 22 juli 2010, 14:09:31 PM
Efter det jobbiga med min hund Amanda finns i tråden Hunden inte så pigg...  så börjar det blir bättre .. Har hittat en trevlig tjej via nätet  :D :o  och det verkar kunna blir nått bra av det och dessutom har hon en härlig hund som gillar mig.. ;D  Det är bara hålla tummarna nu för det känns som att sommaren blir bra   :)

Läste just din tråd och beklagar sorgen angående din hund.....Hoppas verkligen att det blir något bra utav det du hittat på nätet...Önskar dig all Lycka till!  :)
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Dson

Vad härligt!:D Grattis!:) Lycka till :)

the0fiskis