Ej i trafik och i trafik...

Startat av Bussmicke, 14 september 2019, 22:56:17 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Mack

Trevlig bild från min hemstad!
Synd det inte var ledbussen du lyckades fånga på bild. Lite roligare att se en sådan, då det inte förekommer några andra i reguljär trafik här i stan.

Ersa

Från att det i princip enbart gick ledbussar på 1:an, 4:an samt Brunflolinjerna 10, 11 och 115, så försvann de verkligen helt, och var borta i nästan tjugo år. Till att nu förekomma i bara ett enda exemplar?

Bussmicke

Citat från: Mack skrivet 15 september 2019, 19:09:05 PM
Trevlig bild från min hemstad!
Synd det inte var ledbussen du lyckades fånga på bild. Lite roligare att se en sådan, då det inte förekommer några andra i reguljär trafik här i stan.

Fick bara en Skitbild genom rutan från bussen till Strömsund.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Mack

Citat från: Ersa skrivet 15 september 2019, 22:29:34 PM
Från att det i princip enbart gick ledbussar på 1:an, 4:an samt Brunflolinjerna 10, 11 och 115, så försvann de verkligen helt, och var borta i nästan tjugo år. Till att nu förekomma i bara ett enda exemplar?

Ja alltså, som testbuss då alltså.
Men jag ser gärna att ledbussarna kommer tillbaka..

Mikael T Nilsson

Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.