Huvudmeny

Göransson.

Startat av Möllers, 30 september 2008, 00:10:21 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

håller med mycket snygg lack o bussar detta var en Setra.

Johan B

Citat från: Göransson skrivet 30 september 2008, 00:48:57 AM
Har du nån bild av Leja Tourings Starliners?
De har ju "lånat" vår färg....

Kan rekommendera www.leja-touring.se för den som är intresserad av deras bussar. Där finns filmsekvens som visar ut- och insida.

Göransson

Tack.
been there done that....Jo, de har en schysst sida...
Peder på Leja är så nöjd så....hehe 8)

Möllers

ska visa en buss snart  ;)

Göransson

Litar på dig Mattias.
Måste fråga en sak.
Hur mycket tid lägger du ner varje dag på detta med din fina foto?
/Magnus

Möllers

#20
hähä mm en bra fråga jo jag är ute o så har jag kameran med mig var gång som sakt ner jag ser nåt så fotar jag den svårare är det inte.
Sen har jag massor med bilder jag har inte visat än jo som sakt jag lägger tid vardag att visa här o fota typ.
Jag tröttnar aldrig på det alls.
Sen tar mitt fotare över mig jobb snart skiter i jobbar fota istellet typ som nu jag var i helingborg o mlamö dom gångerna var jag borta ifrån jobbet dom dagarna dom vet på jobbet jag fotar o så.

Möllers

Visste jag inte hade på nya Neoplan alls  :o






Göransson

Jäkligt kul med dina bilder..
Själv sitter jag här vid datorn tills min älskade sambo blir så där blålila om ögonen.... >:(
Då vet jag att det är en bra idé att stäng av... ::)

Möllers

hähä nää har mer att visa sen jag stressar aldrig tar det så lyngt så.

Göransson

Haft den 431:an till Hamburg en gång..
En kejsare utan dess ike...har en bardisk på nedanåningen som inte går av för hackor...

Möllers

Som sakt är min intresse fota massor saker o ting kommer allt tid vara det sen jag blir gammal.
Detta är bara min börja på min fotade lärt nog fota i fler städer o så.
Det jag skulle vilja göra åka till Danmark över med båten ifrån helsingborg men njaaa jag vågar inte är inte så modig än.
Åka till malmö var inte så farligt ju  ;)

Göransson

Du kan allt vad du vill Mattias. Varken Malmö eller Danmark är farligt om man väljer besöka dem vid rätt tidpunkt.

Möllers

jag vet tänker mest på jul skyltingen i Helsingborg o helsingör måste vara fint att fota då typ  ;D

Göransson

Kan rekommendera dig att följa med till Berlin.
Lovar dig en julskyltning som kommer slå dig med häpnad!

Möllers

hähä jo skulle vara det då blirt min mossa mycket orligt det blir hon var gång ner jag ute o far i en annan stad var gång.