Vinter, visst är det härligt! [Bilder]

Startat av Carl Eric, 06 februari 2010, 13:57:25 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Carl Eric

Personligen så älskar jag vinter! Här kommer några bilder från vinter som har varit, de flesta tagna i Gustavsberg!

Rimfrost vid Skurubron, fotot från bussen hem, därav det snea staketet!




Vacker rimfrost igen, denna gång i Gustavsbergs centrum. Den undre är fotot i nattläge.




Nu står vi och tittar ut över Farstaviken, en av de första fotona med den nya mobilen!


Och så avslutar vi med en panoramabild över samma vik!


Ha en fortsatt trevlig vinter!

MVH Calken
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Mölle-Mats

Härliga bilder från denna "vargavinter"!

Har väl själv lite delade känslor inför detta med vinter och frusen nederbörd på marken, visst tusan blir det vackert - men också ack så besvärligt! Det där med att skotta snö trodde jag att jag närapå skulle slippa helt när jag flyttade tillbaks till Skåne för sisådär 8 år sedan ...  ::)

Nå, vi ärett gäng gubbar som "begår" lite olika delar av Sverige (främst dock Stockholm och Skåne med lite inslag av Dalarna av någon anledning) med kameran i hand som ett led i en god föresats att "sätta fart på - och minska förekomsten av - gubbfläsket", och vi redovisar våra bildalster här: 
http://www.stinsensforum.se/board/god-foresats-t5108.html

Eftersom du gillar vintriga bilder så kommer du nog att hitta ett och annat av intresse bland dessa webbsidor!

Carl Eric

Tack för länken!

Nu när man har köpt en "riktigt" kamera (och inte använder mobilens) så blir man ju riktigt sugen att sticka ut!

Och herregud vad man började längta till Helsningborg och Viken!

Ha det!

//Calken
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!