Ålder på alla forumiter?

Startat av Sundås, 09 januari 2008, 16:46:26 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Peter L


35, fyller 36 i mars. För övrigt bara 2 timmar och 25 minuter från att bara ha min 9:e födelsedag i år...  ;)

Kinslayer

Och jag är 36 fram till Augusti  :)

Jonas Sandqvist


Rickardo

76a här...snart 32 bast.... ;D
Inge övermogen men inte omogen... :)

/Rickardo

Max W

Rent fysiskt blir jag 65 den 9 mars, men annars.... är man ju inte mer än möjligen 25--- eller??? :D ::)

HJP

Citat från: Sundås skrivet 09 januari 2008, 16:46:26 PM
Jag är lite nyfiken på hur gamla alla som använder detta forum är. Har administratörerna några siffor på detta?

Jag själv är ju "bara" 18 år, men jag antar att större delen av medlemmarna är äldre än mig. ;)

****
Jag är en yngling på 62, fast jag förstår inte hur det gick till. Mentalt är jag inte riktigt så långt kommen. Eller? Knepigt det där   ??? :-\

En fördel med att ha några år bakom sig, är att man fick åka mycket spårvagn i Stockholm, för att inte tala om Metropol, Capitol, trådbuss, "höghus", och mycket annat trevligt.
Körkortet fick jag 12 mars 1964, och trafikkort för buss sommaren 1970, genom SL:s försorg. Det var en kul period i mitt liv. Körde sedan en massa kul busstyper, som Capitol, alla Büssing och Leyland, såväl enkel-, som dubbeldäckare.

Någon 24-åring tyckte att åren börjar rusa. Oj oj, vilken fart det blir senare....

HJP

BadTab

Är av årsmodell 1985, således så är jag 22, fyller 23 om ganska precis ett halvår.

Apropå det Lvarne skrev om veteranklassning vid 30, borde man inte bli skattebefriad då också? 8)

Simon A

Man är ju rena barnungen jämför med många här ;D Har bara fått övningskörningstillståndet och kör för fullt med mina 16 år som blir 17 i augusti.

//Simon

Autotransit

Citat från: Leif D skrivet 10 januari 2008, 08:17:55 AM
Är väl det svarta fåret i årgång -56...... :P

Så 52 blir jag i höst, kört spårvagn sedan -77 och buss sedan -80 (fast inte aktiv längre).

Förutom det här svarta fåret så är ju Frank Andersson, Tomas Wassberg, Linda Haglund, plus några andra framstående människor...och jag födda -56 :D

Började köra lastbil (lagligt) 1974, trafikkort (det hette så på den tiden) 1976, busskort -79.

/Stellan

David S

Själv så har jag varit 18 år sedan 15 juli 2007.