Välkommen till SvOf:s forum > Svenska Omnibusföreningens forum

Uppdatering av forumet!

<< < (2/24) > >>

Carl Eric:
Rapporterar ett fel som inte gäller appen utan på internet. ÅÄÖ i användarnamnet tycks inte fungera, du Staffan heter enligt forumet "S�venfjord" i efternamn...

Staffan Sävenfjord:

--- Citat från: Carl Eric skrivet 08 januari 2012, 12:00:34 PM ---Rapporterar ett fel som inte gäller appen utan på internet. ÅÄÖ i användarnamnet tycks inte fungera, du Staffan heter enligt forumet "S�venfjord" i efternamn...

--- Slut citat ---

Det hade blivit något fel i mitt användarnamn men det var lätt att ändra själv. å, ä och ö fungerar så vitt jag kan se överallt annars.

riiga:
Kommer det finnas möjlighet att välja det gamla temat? Det nya gör det mycket jobbigare att se vem som startat en tråd, då trådskapare inte hamnar i en egen kolumn.  :-\

yngrot:
Nya är ju lite modernare men iaf på min gamla 19tumskärm syns inte hela bilder längre..

Björn Ax:

--- Citat från: riiga skrivet 08 januari 2012, 12:56:00 PM ---Kommer det finnas möjlighet att välja det gamla temat? Det nya gör det mycket jobbigare att se vem som startat en tråd, då trådskapare inte hamnar i en egen kolumn.  :-\

--- Slut citat ---

Det gamla temat kan jag inte lova att det kommer fungera då detta är gjort för den gamla versionen av forumet.

Dock kommer flera teman att installeras.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion