MAN-premiär på SS linje 7 - några bilder

Startat av Hasse L, 20 april 2022, 22:25:56 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.


Jacob

Mycket trevligt! Det där är fantastiskt kvicka bussar att köra, hoppas att SS blir nöjda med dem. Bussen är före detta Gamla Uppsala Buss 223.
Särskrivning är en dödssynd!

buskörare


Oskar A

Stämmer att det endast är förar-AC i dessa. Trevliga bilder som sagt och SS har tidigare hamnat under radarn i samband med mina Stockholmsutfärder men lyckades få fyra av sex B9S på bild under påskhelgen.
Besök gärna min hemsida

http://oskara.se/

IvveRivve004

Schysst med MAN som ersättningsbuss för spårvagnen! Har alltid tyckt att det varit ett bättre alternativ än de f.d. Keolis 63xx-vagnarna. De tycker jag att Keolis borde behållit. Stockholms Spårvägar kunde ha tagit någon av Nobinas f.d. 65xx-vagnar

Bussmicke

För mig var det ett trist besked att få se att första kommit ut, det minskar chansen att få 5001 på bild  :(
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

IvveRivve004


Bussmicke

Att ersättarna till B9S har börjat komma i trafik, hade hoppats det skulle dröja lite längre.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.