Huvudmeny

Dagens rumpa

Startat av Mikael Ringmarck, 27 december 2010, 20:22:08 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Frozen

Vägarna ser ju på bild ut nästan som våra, men jag förstår inte vad ni surrar om snö,salt och sand, det trodde jag att vägverket eller vad det nu hette hade slutat bry sig för länge sedan.
Här gäller vinterdäck med hyveldubb på alla positioner för att komma fram.

Gabi94

Dom är likadana på pricken bara de att Södertäljes och Tyresös boggi har region standard och har dörr ställing 1+1+1 och är lite längre.

Bussmicke

Citat från: Camilla skrivet 28 december 2010, 21:52:45 PM
Dom så på radion här om dagen att vägsaltet är på väg att ta slut i sverige på grund av den kalla och snöiga vintern i europa

Hurra, bästa nyheten denna vinter.. :)
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bussmicke

Citat från: MrX skrivet 29 december 2010, 17:20:05 PM
Alldeles för länge verkar det som. Tankanläggningen är i det närmaste färdig i Tyresö nu, tror bara det är finjusteringar kvar. Att fler bussar ännu inte kommit trafik i Tyresö beror till stor del på att vi saknat tankmöjligheter. SL tänkte verkligen till när de planerade etanoldrift i Tyresö, tankanläggningen bör ha lägst prioritet verkar det som ;)

SL i ett nötskal...
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Leo