KR Trafik Hudiksvall 15/2 2010

Startat av Bussmicke, 15 februari 2010, 22:57:21 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Björn Lövdahl

Tycker herrn är ledig alla möjliga dagar numera ;D
//Björn Lövdahl
Lokförare på Stockholmståg KB

Kolla gärna in mina bilder på http://www.bussbjornen.se

Bussmicke

Det är tyvärr slut med många vardagar. Har bara enstaka i nya schemat men man kan ju jobba över o ta kompledigt...
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Ersa


Jona

Jag har besökt Hudiksvall flera år på rad nu, men tyvärr bara sommartid av olika anledningar. Det är tyvärr synd, för ledbussarna har jag aldrig lyckats fota i trafik, vare sig den nya som är med i BM bildsvep, men inte föregångaren heller. Synd men sant. Så nu blev man ju lite avundsjuk....

/Jona
MVH Filosofen Jona

Åkarns Kalle

Ååh bilder från Hudik. Uppskattas!!!!
Åkeriet har kört för Bilspedition, Linjegods, ASG, Fraktarna samt X-Trafik.

AO

Väldigt fina bilder som vanligt från dig. Kul att se Hudikbilder också. Någån som vet vad 44 gör där och hur länge?

Bussmicke

Tack, har för mig 44 är inlånad. Hur länge vet jag ej.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Björn

Lyckades du få KR 300 Scania Omnilink på bild? Den är ju flyttad till Hudiksvall från Bollnäs och är ensam Scania i vagnparken för stadsbussarna i Hudiksvall.

Björn

Är 44an möjligen en reserv för den buss som var med i en våldsam kollision på E4 söder om Hudiksvall för någon vecka sedan? Någon som känner till vilken vagn som var inblandad?

Bussmicke

Citat från: Björn skrivet 16 februari 2010, 20:39:35 PM
Lyckades du få KR 300 Scania Omnilink på bild? Den är ju flyttad till Hudiksvall från Bollnäs och är ensam Scania i vagnparken för stadsbussarna i Hudiksvall.

Tyvärr reservbuss för dagen.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

bussfan

chauffören i kr 341an hejar på dej e de någon här kanske

Nicklas K

Citat från: Björn skrivet 16 februari 2010, 20:43:03 PM
Är 44an möjligen en reserv för den buss som var med i en våldsam kollision på E4 söder om Hudiksvall för någon vecka sedan? Någon som känner till vilken vagn som var inblandad?

Det var 327 som råkade ut för en som ville sluta sitt jordeliv och lyckades med sitt uppdrag... Den är nu i Krokom för reparation.
340 är i Gävle för reparation efter en avåkning i stenfyllt dike i Stocka för någon månad sedan.

Citat från: bussfan skrivet 17 februari 2010, 09:21:37 AM
chauffören i kr 341an hejar på dej e de någon här kanske

Jag är skylldig.....  :)

/Nicklas K

Ersa


hisen12

Citat från: Nicklas K skrivet 17 februari 2010, 22:09:41 PM


Det var 327 som råkade ut för en som ville sluta sitt jordeliv och lyckades med sitt uppdrag... Den är nu i Krokom för reparation.
340 är i Gävle för reparation efter en avåkning i stenfyllt dike i Stocka för någon månad sedan.
/Nicklas K

Hur pass skadad är vagnen? Ngn kanske t.o.m. har en bild, om ngn har velat fotat en vagn som blivit utsatt för sådant... Tragiskt att sådant händer..