Nynäsbaneavstängningen - vilka kör?

Startat av Skalman, 21 juli 2007, 14:03:30 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Björn Forslund

När jag var ut en sväng idag på Nynäsvägen mötte jag flera bussar på linje 35, varav några riktigt udda i SL-skrud. Någon som har koll på vad som rullar? Foton?

Jonatan

Citat från: Björn Forslund skrivet 23 juli 2007, 21:41:26 PM
När jag var ut en sväng idag på Nynäsvägen mötte jag flera bussar på linje 35, varav några riktigt udda i SL-skrud. Någon som har koll på vad som rullar? Foton?

Bland annat var det PTS som körde med några inhyrda udda ledvagnar. Jag fotade knappt något men träffade på tre fotografer, väntar med spänning på bilder... känn er inte stressade grabbar ;). / J

Björn Forslund

Nej, grabbarna måste nog hinna torka hår och kameror först, fy vad det regnade idag här på Södertörn.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Björn Forslund

Och Herr Hovfotografen torkar fortfarande objektiven?

Bussmicke

Oja, jag ska precis ta tag i mina bilder för dagen.
Ska åka runt lite på avstängningsnätet den närmaste månaden så mer bilder kommer det bli om intresse föreligger.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Walter

Citat från: Bussmicke skrivet 23 juli 2007, 23:14:33 PM
Oja, jag ska precis ta tag i mina bilder för dagen.
Ska åka runt lite på avstängningsnätet den närmaste månaden så mer bilder kommer det bli om intresse föreligger.

Klart det gör
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!