Huvudmeny

Göranssons.

Startat av Möllers, 03 september 2008, 15:49:24 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Göransson

Tack!
Håller med fullt ut om Ölveloggan som aldrig varit snygg.....var tvungen att ha den på då vi körde en Italiensväng för dem men var en skön känsla att slita av den....

Cyklisten

Såg den i Malmö idag, utan Ölvemarksloggan, vilket dock inte framgår av bilden  ;)


Göransson


Cyklisten

Trevligt! Jag tänkte vinka, men hade det lite stressigt då jag skulle även hinna med en OmniLine jag hade bakom ryggen  ;D

Möllers

trevligt jag fotade en på E6an till helgen med en göranssons .

Göransson

Ja, du hade det nog hett om öronen vid den tidpunkten. Lade faktiskt märke till att det var sanslöst med bussar igång just då så din plats var genomtänkt.
Tror jag sett dig vid Centralen vid nåt tidigare tillfälle....

Göransson

Måste varit jag det med då var andre varit i Ungern...Vi har ju bara bekvämt 2 bussar kvar.
Valt att sälja av 3 vagnar och ta det lite lugnare. Bättre för pumpen och nästan samma i plånboken.
Lust att visa bilden?

Möllers

var på kvällen bilden är lite mörk ska visa den snart  :)

Göransson

Ja, var i skymningen som vi passerade dig.Såg dig dock inte denna gången även om jag brukar hålla utkik efter dig. Var på väg hem från bokmässan i Göteborg. Fick du Sydbuss med som jag körde rote med?

Möllers

#24
fotade inte den var det denna helgen  ::)
Bara för det ska jag visa alla bilderna på göranssons bussar minns knappt vilka jag har fotat  :)

Göransson

Du får visa bilden helt enkelt....Tänker så det knakar men visst var jag i Göteborg i helgen på bokmässan...Blir lite mörkrädd här..... Förra helgen var jag i Jönköping.....blev fotad där med av nån kille...


Göransson

Ok, bussen tillhör inte oss längre utan Thells i S. Sandby har den som lånebuss av Svenska Neoplan då deras MAN havererat....Men min gamla pärla dock...

Möllers


Cyklisten

Citat från: Göransson skrivet 29 september 2008, 23:37:37 PM
Ja, du hade det nog hett om öronen vid den tidpunkten. Lade faktiskt märke till att det var sanslöst med bussar igång just då så din plats var genomtänkt.
Tror jag sett dig vid Centralen vid nåt tidigare tillfälle....

Visst, jag har en bild från den 26:e augusti och det verkar som att det är du bakom ratten. Ser att det är samma buss och med loggorna på. Men bilden blev inte så bra då den togs med en fickkamera vid dåligt väder.