YouTube: Scania Touring

Startat av Magne, 01 maj 2020, 12:10:38 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Magne

Hei!

Bussmagasinet i Norge satser stort på YouTube. Vi prøvekjører nye busser både i Norge och rundt om i verden.

Vår senaste film er en ny utgave av Scania Touring. Denne gangen med en bakdörr och et enormt bagasjerom

https://youtu.be/X_KDDxrf8pw

Kolla gärna inn filmen, och bli med oss på tur från Bergen til Oslo. Vakre drönarebilder setter en god signatur på filmen!

Ha en flott 1. maj! :D

Hilsen Magne :)
Hilsen Magne!


Besøk meg på www.magnehaheim.no

homer

gillar era filmer även om jag ibland måste anstränga mig för att förstå :P

Magne

Så hyggelig å høre! :D Ja, norsk kan jo va lite svårt for svenskar! Men, vi hoppas at bildene frister til att kolla endå!  :)
Hilsen Magne!


Besøk meg på www.magnehaheim.no

homer

Skulle gärna ser er göra ett test/jämförelse av den busstyp som känns som vanligast i  Sverige, Lågentreboggibussar, kanske inte lika välbyggda och lyxiga som setras turistbussar men körs av betydligt fler bussförare och påverkar vardagen för fler

Magne

Godt tips! Dette gjør vi gjerne! Når grensene åpner igjen, tar vi gjerne turen over og ser næremre på dette :)
Hilsen Magne!


Besøk meg på www.magnehaheim.no

Bussimons

Skulle vara roligt se ett test av en volvo carrus medan dom finns kvar. Vet inte hur länge till. Känns ju som en av Skandinaviens vanligaste bussar.

Magne

Jeg har jobbet med en tur til Carrus så lenge jag kan komme i håg. Volvo sier alltid "det blir snart..." Ja. Det har varit i nogon år nu. Men ja! Helt enig. En Carrustest hadde varit bra!
Hilsen Magne!


Besøk meg på www.magnehaheim.no

yngrot

Trevlig film   men snälla Mange ta bort den bedrövligt jobbiga musiken .   
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Magne

Hvor mye TV ser du som ikke har musikk? Haha! Tråkigt at musiken inte faller i smak. Den er godt omtyckt blant många. Men, man gillar olika :)
Hilsen Magne!


Besøk meg på www.magnehaheim.no

John P

Gillar era filmer, denna inget undantag, mycket bra!  :)
Vore intressant att se ett test av en så likvärdig (ny) Scania Interlink i expressutförande också som jämförelse.
Många bussbolag har kanske bestämt sig för att köpa Scania, men kanske inte är lika fast beslutna i vilken modell om det finns fler likvärdiga alternativ..                                         
Bussförare på Nobina Trollhättan.