2 gula o en grön sak.

Startat av Möllers, 30 oktober 2008, 17:12:05 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Idag skulle jag till min mormor hälsa på tog med kameran om jag skulle se 4226 idag på väggen dit men den kom inte men 6131 kom  :o
Sen jag väntade på en volvo vega swebus 4897 kom den sen stannade han sa du får inte filma här sa han jag sa jag filmar inte sen ha han du får fråga först innan du gör det sa han jag sa bara okok sen drog han  :(
Men han bästemmer inte om jag får stå o fota där om jag vill blir lite bestvingen av han lite tycker han ska vara glad han kommer med på bild med bussen tycker jag.
Nästa gång jag ser han komma kommer jag skita i fota han o bussen  :(
Sen tappade jag foto humöret drog till mormor sen.




Mr G

J-kla typ. Men han är tyvärr inte ensam. Ett god råd till dig Mattias är att alltid behålla lugnet själv. Låt dig inte provoceras bara. Så länge du är på allmän plats har du i princip rätt att fotografera hur och vad du vill.
吉先生


Sundås

Lustigt, det enda stället jag blivit påhoppad av någon förare när jag fotat är just i Landskrona.. Kanske var samma. ;)
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Möllers

Det är inte första gången dom säjer till mig i Landskrona sist var det år 2007 mitt i sommaren han kom med linje 132an jag fotade bussen o han då han sa du får inte foto swebus det är förbjutet jag viste inte vad jag skulle säja jag sa inget bara kollade på han sen gick han i o tog paus.
Sen dom gångerna jag har varit i Hlesingborg år 2007 trodde jag kom ifrån stockholm jag brykade ha en AIK keps på mig hella tiden idag med.
Sen jag kom ditt igen kom en bussförare ifrån knutpunkten han frågae om jag kom ifrån aftonblandet jag sa nä detta är privat.
Jag brykade vara lungt ner dom säjer till mig vargång är ingen som är upp käftig så ikke alls.

Möllers

#5
vilken buss körde han vad ser han ut kanske jag känner igen han.
Vad sa han till dig då nyfiken nu  ::)

Möllers

Annas gillar han inte bli fotat helt föraren tror jag därför han skrek på mig så där.
Han hade väl inget annat för sig väl då sog han mig så ville han gnälla lite.
bussen var slägt så det fanns ingen i bussen då om det hade varit det så hade han bara kört för bi mig utan poblem.
Kan inte fata han fick filma ifrån han tycke väl den liggnar en video kamera  ::) :P
Han aldrig säja jag fotade bussen.

Sundås

#7
Jag tror det var efter den här bilden..



Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Möllers

ok han har jag åkt med innan känner igen han har fotat hans buss innan med.