2 dagar i Göteborg med bla besök på bussmässan.

Startat av Niclas Rosenius, 19 oktober 2008, 17:12:45 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Mikael Lövgren


   
   Risken finns att man droppar en och annan bild under redigeringsarbetet på alla ca 700 bilder.

   //Niclas

   
[/quote]

Blev det "bara" 700 bilder?? ::)

Du har väl juniors kamera oxå att plocka bilder ifrån...

Bilden blev väldigt bra, ska se till att försöka ta en massa bilder nu i slutet av veckan. som det ser ut nu så ska jag köra till Rotterdam på Torsdag...

// Micke.
Hantera alla stressiga situationer som en hund: Kan du inte äta det eller leka med det. pissa på det och gå din väg...

Marc

#16
Visst är det en helt annan körställning i Glory, (liknar mer bilkörning)  men jag tycker inte den skiljer sig speciellt mycket från Spacelinern. Kanske på en punkt, Gloryn är lägre byggd 3,8meter hög+AC.

Här kommer en bild på 15m utförandet:


Niclas Rosenius

Citat från: Cityliner skrivet 20 oktober 2008, 17:12:38 PM
   
   Risken finns att man droppar en och annan bild under redigeringsarbetet på alla ca 700 bilder.

   //Niclas

   


Blev det "bara" 700 bilder?? ::)

Du har väl juniors kamera oxå att plocka bilder ifrån...

Bilden blev väldigt bra, ska se till att försöka ta en massa bilder nu i slutet av veckan. som det ser ut nu så ska jag köra till Rotterdam på Torsdag...

// Micke.

   Japp, det blev det efter genomgång av alla dubletter och fingranskning av alla bilder. Annars blev det över 1,000 bilder tagna. Junior han ta lite fler bilder än mig men inte fler bussar totalt innan hans batteri dog.

   //Niclas