Huvudmeny

Beröm!

Startat av LinusG, 28 maj 2007, 11:04:43 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

LinusG

Måste bara få berömma skaparna av detta forum för allt jobb dom har lagt ner för att få det så här trevligt..
Riktigt snyggt har ni fått det.

//Linus

Ersa

Citat från: LinusG skrivet 28 maj 2007, 11:04:43 AM
Måste bara få berömma skaparna av detta forum för allt jobb dom har lagt ner för att få det så här trevligt..
Riktigt snyggt har ni fått det.

Instämmer. Men nu vill vi börja se bilder även från dig, Linus. Det är aldeles för lite Norrbottenbilder här, även om Patrik lär börja åtgärda detta inom kort.

Patrik

Citat från: Verspieder skrivet 28 maj 2007, 11:12:01 AM
Instämmer. Men nu vill vi börja se bilder även från dig, Linus. Det är aldeles för lite Norrbottenbilder här, även om Patrik lär börja åtgärda detta inom kort.

Bara 700 bilder kvar på datorn att åtgärda...  ;)

Milan

Citat från: Patrik skrivet 28 maj 2007, 12:15:05 PM
Bara 700 bilder kvar på datorn att åtgärda...  ;)

Får vi se dessa om en månad ungefär? :)

//Milan

Patrik

Citat från: Milan skrivet 28 maj 2007, 12:17:06 PM
Får vi se dessa om en månad ungefär? :)

//Milan

Förhoppningsvis innan skolan är slut (min alltså, inte din, lyckos)  :P

Milan

Citat från: Patrik skrivet 28 maj 2007, 12:18:51 PM
Förhoppningsvis innan skolan är slut (min alltså, inte din, lyckos)  :P

Haha :D
Känns riktigt gott o sluta om bara 4 dagar, men som sagt, så går vissa liiite längre hehe!:)

//Milan

Andreas Ljungqvist

Citat från: Milan skrivet 28 maj 2007, 12:20:52 PM
Haha :D
Känns riktigt gott o sluta om bara 4 dagar, men som sagt, så går vissa liiite längre hehe!:)

//Milan

Ursäkta mig Milan, men var det inte du som skällde ut mig och en annan på detta forum via msn igår för att vi använde detta som en "chatt"??? Jag blir lite sur när du själv inte använder detta annorlunda.. Snälla försök o föregå med gott exempel om du ska skälla o kalla folk för både det ena och det andra..  >:(

LinusG

Citat från: Verspieder skrivet 28 maj 2007, 11:12:01 AM
Instämmer. Men nu vill vi börja se bilder även från dig, Linus. Det är aldeles för lite Norrbottenbilder här, även om Patrik lär börja åtgärda detta inom kort.

Har ju laddat upp 2 st idag ialla fall..   Men sen jag köpte mig en ny kamera för 3 veckor sedan har det börjat bli en hel del mer fotande..  Men tyvärr är ju inte bilderna i samma klass som övriga här.. men det får ni leva med.. :)
Ska se vad jag orkar ladda upp imorgon.. 
Ett stort tack till Patrik också som tillhandahåller lagringsutrymmen.. :)

//Linus

Bussmicke

Citat från: Patrik skrivet 28 maj 2007, 12:15:05 PM
Bara 700 bilder kvar på datorn att åtgärda...  ;)

Såå lite, Jag har bara 1000-tals bilder kvar.........
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bussmicke

Citat från: Verspieder skrivet 28 maj 2007, 11:12:01 AM
Instämmer. Men nu vill vi börja se bilder även från dig, Linus. Det är aldeles för lite Norrbottenbilder här, även om Patrik lär börja åtgärda detta inom kort.

Även jag har bilder, tar väl ett tag att fixa....
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Ersa

Citat från: Bussmicke skrivet 29 maj 2007, 12:24:17 PM
Även jag har bilder, tar väl ett tag att fixa....

Ni båda + Rådeström skulle behöva ha varin anställd som fixade allt ert dataarbete!  ;D

Bussmicke

Ja tänk om man bara kunde trycka på en knapp, då kunde man vara ute hela tiden.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.