Huvudmeny

Veolia 2362

Startat av Yujin Zhang, 01 augusti 2007, 20:51:27 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Yujin Zhang

Sitter på rst446 just nu på väg hem och laddar upp dessa två bilder på Veolia Växjös nya B12MA som rullade på 145 idag.

Gissa hur lång tid det tog att ladda upp dessa två bilder med SJs internet.... :shock:





OSkar000

Nämenvatrevligt :)

Kul att det inte bara är lågentre som gäller i hela landet. Jag skulle gärna se att ett par (eller fler...) av samma modell kom till Östergötland. Antar att mycket hänger på hur det går i nästa upphandling, många av bussarna som går här idag är från 1995-1996 och ska ersättas inom ett par år.

Bussmicke

Hur lång tid tog det att ladda upp?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Niklas Bygdestam

Bussarna klär fint i Kronobergslacken :)
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

bjalle

Väldigt fina bilder.
Hade telefonkontakt med en annan snackare innan som också sa sig ha fotat denna vagn

Yujin Zhang


Bussmicke

Tur man kör med 3G-mobilen då, det går betydligt fortare än 30 minuter förutsatt man har täckning..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.