Tänkte presentera mig

Startat av Ruggugglan, 28 oktober 2016, 23:44:31 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ruggugglan

Hej!

Har suttit och läst mycket här, men har hittills inte presenterat mig, så tänkte att det kunde vara hög tid!

Jag är en 15-årig grabb från Värmland. Stora fordon i allmänhet har alltid intresserat mig, men det är någonting visst med bussar som slukar mig! Jag har alltid varit en bussfantast och när jag var yngre kanske 6 år eller någonting sådant, var det absolut bästa jag visste att åka buss. Då åkte jag och min käre far buss i timmar på helgerna, bara för att. Hade man tur var ju det främre sätet ledigt och då kunde man se chauffören in-action! Jag gillar fortfarande att åka buss och mycket av min fritid tillägnas OMSI 2, en buss-simulator. Jag kör med 900-gradersratt och pedaler för optimal realism! ;D Sedan hänger jag ju här förstås! Skriver dock inte så mycket, eftersom att jag inte kan särskilt mycket om bussar, om man jämför med er proffs! Givetvis är drömmen att själv få glida runt i en buss någon gång i framtiden..

Meningslöst inlägg egentligen, vill mest bara säga hej!


Peter Rost


Niklas Bygdestam

Trevligt att du presenterar dig! :)
Jag är växelvis boende i Uppsala och i Belgrad. Granskar därför fordon, trafik och infrastruktur ur två länders perspektiv.

WalleW

Ett trevligt och rejält initiativ från Din sida  :)
Du verkar vara en ungdom med bra inställning som har det "rätta" intresset i vardagen. Men Du måste vara försiktig med Dig själv framöver, har man en positiv inställning till att köra buss och börjar med det, blir det snart starkt beroende-framkallande  ;)...

Till ytter mera visso (som en av mina instruktörer på Råsta i slutet av 60-talet, Sune Nilsson, skulle ha uttryckt det) tycker jag att det är mycket positivt att Du uttrycker Dig vårdat och tydligt i skrift.
Den förmågan ska Du vara rädd om, jag kan garantera Dig att Du får stor nytta och glädje den i framtiden. Det kommer visserligen också att finnas de som retar sig på den, men det kommer man aldrig ifrån...

Ditt inlägg är inte alls meningslöst, för oss lite äldre inger det snarare lite hopp om framtiden... :)

/ M v h   Walle