Varför fick man för sig att ha hålltiderna från Jarlaplan i ordningen "till Lagnö till Tranvik" och från Ljusterö i ordningen "från Tranvik från Lagnö", när bussen tycks ha kört i omvänd ordning.
Var det samma buss som gick till alla avstickare, eller var det bussbyte någonstans. Verkar tidsmässigt vara tight annars
Det som inte framgår direkt av tidtabellen är att det är flera ordinariebussar på flera av avgångarna. Jag gör följande tolkning (Hasse L får gärna rätta mig om jag har tolkat fel):
Turerna 14.05 på vardagar, 17.10 på fredagar, 9.00 & 15.45 på lördagar samt 9.00 på söndagar har alla två ordinariebussar som kör parallellt från Stockholm till Ljusterö färjeläge. Därefter kör en buss till Linanäs och en till Lagnö. Turen 18.10 måndag-torsdag har en ordinariebuss som kör till Linanäs via Nolvik. Fredagar är det i stället tre stycken ordinariebussar - en till Linanäs, en till Tranvik och en till Lagnö.
Mot Stockholm är det två ordinariebussar på turerna som ankommer Stockholm 17.50 måndag-fredag och söndag - en från Linanäs och en från Lagnö. Turen som ankommer Stockholm 21.50 på söndagar har tre ordinariebussar - en från Linanäs, en från Tranvik och en från Lagnö.
Liknande upplägg på tidtabellen förekom även för linje 634/635 där det i passagerartidtabellen inte var helt glasklart kring vilken buss som gick till Yxlan respektive Blidö. Någon gång på 80-talet ändrades utseendet i tidtabellerna för Ljusterö och Yxlan/Blidö så att det tydligare framgick att det handlade om olika bussar.