Bilder från Nykvarn..

Startat av Bussmicke, 28 maj 2007, 01:03:40 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Ersa

Ser ju ut som nytagna digitala EOS-bilder! Skarpt och snyggt, särskilt den sista!  :)
Dock mindre vackert med svarta plastfronter... men det gör inget i detta fall.

Bussmicke

Vackert och vackert, tänk när man kunde åka riktiga B10M-bussar..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Walter

En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

christianm

Citat från: Bussmicke skrivet 28 maj 2007, 01:17:11 AM
Vackert och vackert, tänk när man kunde åka riktiga B10M-bussar..

Ja tänk... På den tiden kunde man ge sig ut och sitta och bara njuuuta  :P

Muk

Jag är inget "SL-freak" direkt, men jag gillar dessa bilder och denna modell. Tycker att plastfronten ger ett modernt utseende.  :)

Andreas Ljungqvist

Snyggt Micke, kan bara hålla med om allas beröm..

Ett annat litet önskemål om det går bra hade vatt lite bilder från Värmdö från mitten av 90-talet.. Har tillbringat mycke tid i Insjön som barn..


Walter

Citat från: Bussmicke skrivet 28 maj 2007, 01:03:40 AM



Titta på kvinnan sist i kön till bussen, hennes gula hörlurar till hennes då hypermoderna Walkman. Inte Mp3 där inte..
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Cero

Härliga bilder från ett garage jag aldrig vetat om att det fanns. Misstänker att bussarna levt hela sitt liv i Södertäljetrakten, för jag känner inte igen vagnsnumren från mina trakter närmare Stockholms city.

/Cero

Bussmicke

Tack alla för uppskattningen.
Visste att Nykvarn lades ned men inte så tätt inpå fototillfället.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bussmicke

Citat från: Andreas Ljungqvist skrivet 28 maj 2007, 08:28:19 AM
Snyggt Micke, kan bara hålla med om allas beröm..

Ett annat litet önskemål om det går bra hade vatt lite bilder från Värmdö från mitten av 90-talet.. Har tillbringat mycke tid i Insjön som barn..



Kan titta efter vad jag har men kan ta lång tid då Mycket är osorterat. Bilder från Insjön är det tunnsått med, endast från 2005-2006 har jag någon bild.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Andreas Ljungqvist

Citat från: Bussmicke skrivet 28 maj 2007, 10:24:08 AM
Kan titta efter vad jag har men kan ta lång tid då Mycket är osorterat. Bilder från Insjön är det tunnsått med, endast från 2005-2006 har jag någon bild.

Hade vatt kul, har en del av producenterna där så jag har tillbringat många sommrar o helger på mitt rum spanandes på bussar, tyvärr utan kamera.. Take your time..

//A


Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Niclas Wennerlid

Ahh, minns när jag sjäv var där nere vid garaget och tittade. Tror det var sommaren -89 eller -90.
Hade de inte någon/några H1:or där också, har ett starkt mine av att jag såg det där?

Hälsningar Niclas