Provar igen

Startat av Anders Forsberg, 30 juli 2008, 19:14:21 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Anders Forsberg

Möjligen kan det fungera nu - tacksam för svar om någon ser bilden. Annars ger jag nog upp detta.

Anders Forsberg


Optimal

Varför inte bara ladda upp på Photobucket som jag gör, det krånglar aldrig för mig iallfall

Anders Forsberg

Tolkar jag rätt så syns inte bilden. Jag har Telia för bredbandet och någon på även på detta forum sa att man kunde ha bilder upplaggda. Så då skaffade jag tillgång till Telias mina sidor. Sedan så har jag lite svårt alla sådana där "tekniska" sidor där alla instruktioner väl förmodligen är på ett annat språk än svenska.

Anders F

Optimal

Citat från: Anders Forsberg skrivet 30 juli 2008, 19:32:06 PM
Tolkar jag rätt så syns inte bilden. Jag har Telia för bredbandet och någon på även på detta forum sa att man kunde ha bilder upplaggda. Så då skaffade jag tillgång till Telias mina sidor. Sedan så har jag lite svårt alla sådana där "tekniska" sidor där alla instruktioner väl förmodligen är på ett annat språk än svenska.

Anders F

Okej. Ne, jag ser inte bilden iallfall. Så ingen aning varför det inte vill fungera

Jonas Gustafsson

Citat från: Anders Forsberg skrivet 30 juli 2008, 19:32:06 PM
Tolkar jag rätt så syns inte bilden. Jag har Telia för bredbandet och någon på även på detta forum sa att man kunde ha bilder upplaggda. Så då skaffade jag tillgång till Telias mina sidor. Sedan så har jag lite svårt alla sådana där "tekniska" sidor där alla instruktioner väl förmodligen är på ett annat språk än svenska.

Anders F

Photobucket är gratis och mycket lätt att använda, men du har rätt att det är på engelska.

Men det är nog fler än jag som skulle bli ledsna om du inte gör fler försök att delge oss dina gamla fina bilder!

//Jonas G

Gymnasielärare av årgång -71 som gillat bussar sedan barnsben men också har flera andra intressen, t. ex. att spela & sjunga.

Henasa

Jag tycker att Skydrive från MSN är bra. Gratis och man får allt på svenska. Har 5 gig att utnytja. Lätt att ladda upp. Kan välja vilka som ska få se bilder och så vidare.

/Henrik


m.e.

Ellers så har man jo http://www.geting.se også.

Den virker til og med for Nordmenn! ;)

yngrot

Citat från: Jonas Gustafsson skrivet 31 juli 2008, 07:46:58 AM
Photobucket är gratis och mycket lätt att använda, men du har rätt att det är på engelska.

Men det är nog fler än jag som skulle bli ledsna om du inte gör fler försök att delge oss dina gamla fina bilder!

//Jonas G



Ja dina bilder vill väl alla ha del av :) hoppas du kan lösa det..
Kör buss sen Hedenhöstiden....

Började jan 1977 - okt 1978 på Kålleredsbussarna , Borås lokaltrafik okt 1978 till 25 feb 2010 ,därefter Veolia transport/Transdev från 1 mars 2010 till 14juni 2020.. från 15 juni 2020 Nobina

Anders Forsberg

Jag har snart grubblat hela kvällen över detta, men en kompis ska titta över på måndag så jag kanske får det hela ordnat. Eller så har jag missuppfatat att man kan visa bilder med telias mina sidor eller säkerlagríng eller storegate.

Nåja den som lever får se, annars har jag fått en del erbjudanden och förlsga vilka jag tacksamt tar emot, och kommer att försöka mig på om detta inte går.

Anders F

Staffan Sävenfjord

Citat från: Anders Forsberg skrivet 31 juli 2008, 20:17:05 PM
Jag har snart grubblat hela kvällen över detta, men en kompis ska titta över på måndag så jag kanske får det hela ordnat. Eller så har jag missuppfatat att man kan visa bilder med telias mina sidor eller säkerlagríng eller storegate.

Nåja den som lever får se, annars har jag fått en del erbjudanden och förlsga vilka jag tacksamt tar emot, och kommer att försöka mig på om detta inte går.

Anders F

Om du har Telia-abonnemang bör du också ha tillgång till fem personliga hemsidor om 10 Mb vardera. Adressen till din första sida borde finnas i de papper du fick när du började abonnemanget. Vill du ha fler sidor så får du kontakta Telia. Men 10 Mb är cirka 100 bilder så det räcker rätt långt.
Jag bloggar också http://savenfjord.blogspot.com/. Mina bussbilder finns på http://staffansbussbilder.blogspot.se/ (uppdateras så gott som dagligen med nya bilder)