Bergkvarabuss 371 [ 1 bild ]

Startat av Muk, 26 maj 2007, 14:41:02 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Muk

Tog en bild på Begkvarabuss 371 vid Tullparken Karlskrona idag när jag handlade mat.

Den som vill kan ju gissa i vilken matbutik jag handlade.  :D Mycket svår bildgåta.  ;)

Walter

Trevlig bild, har Bergkvara kommit ur problemperioden som man hade första tiden i Blekinge nu?
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

Stefan Lindberg

Den som vill kan ju gissa i vilken matbutik jag handlade.  :D Mycket svår bildgåta.  ;)
[/quote]

Kan de va Willys  ;D

Muk

Citat från: Walter skrivet 26 maj 2007, 18:36:35 PM
Trevlig bild, har Bergkvara kommit ur problemperioden som man hade första tiden i Blekinge nu?

Det är inte så svarta rubriker i lokalpressen längre i varje fall. Mycket av problemen hade väl att göra med att det var mycket nytt på en gång. Nytt bolag, nya bussar och en hel del nya chaufförer.

Muk

Citat från: Stefan Lindberg skrivet 26 maj 2007, 18:52:54 PM
Den som vill kan ju gissa i vilken matbutik jag handlade.  :D Mycket svår bildgåta.  ;)


Kan de va Willys  ;D

Det kan det absolut vara och är så också.  ;D

Walter

Citat från: Muk skrivet 26 maj 2007, 19:24:29 PM
Det är inte så svarta rubriker i lokalpressen längre i varje fall. Mycket av problemen hade väl att göra med att det var mycket nytt på en gång. Nytt bolag, nya bussar och en hel del nya chaufförer.

Jo men det gäller ju att tillslut komm ur träsket, fordonsleveranserna hjälpte ju inte direkt heller!
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!