Keolis 2559 vid GUP...

Startat av 5783, 11 november 2011, 21:38:50 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

5783


Mikey

Vackert, och inte minst, vilket skick! Den måste ha varit nyrenoverad vid fototillfället?

Fredrik Klint

Nja, den kom 2001 till SL-land (Handen) vill jag minnas  :).

Bussmicke

Trevligt men -keolis kan du ta bort. ;)
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

BussMackan


5783

Tack för alla kommentarer. Det är krångligt med dessa namnbyten. Så det får stå som det gör.

P.Ek

Busslink 2559 har ju jag bild på tillsammans med syskonet 2557!




Vid Nacka strand mellan 10-18 maj 2008

Robban

Fin bild där Danne och från ett bra ställe också men det finns mer värdelöst vetande i bilden  ;D
Jag har kört bussen många gånger, älskar H33.
Tagen vid Gullmarsplan där man nästan ser in till TLC för gröna linjen där jag jobbar.
Det är min gamla Volvo 945 som tittar fram till höger om bussen vilken numera finns i bilhimlen efter närkontakt med ett råddjur i Jämtland.

/Robban

Trafikledare/Trafikledarutbildare/Examinator på MTR Tunnelbanan samt bussförare på Keolis.

a32

Citat från: Robban skrivet 12 december 2011, 11:17:38 AM
Fin bild där Danne och från ett bra ställe också men det finns mer värdelöst vetande i bilden  ;D
Jag har kört bussen många gånger, älskar H33.
Tagen vid Gullmarsplan där man nästan ser in till TLC för gröna linjen där jag jobbar.
Det är min gamla Volvo 945 som tittar fram till höger om bussen vilken numera finns i bilhimlen efter närkontakt med ett råddjur i Jämtland.

/Robban




Ja j*kl*ar Robban, det var nåt med bilden som gjorde att jag hajade till  ::)
Fin och ren bild Daniel
/a32

Bussfanatikern

Citat från: Fredrik Klint skrivet 12 november 2011, 05:45:21 AM
Nja, den kom 2001 till SL-land (Handen) vill jag minnas  :).
Den kom dit 2002.