Huvudmeny

Eslöv

Startat av 737, 28 juli 2009, 22:52:46 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

737



Jag trodde inte man hade sånna här DAB:ar kvar i Eslöv sen man skaffat nya MAN.

Möllers

Jo är dom tror dom blev av med några Mercedes bussar det var dom som krånlade hella tiden tror jag.

737



Här kommer en bild på en MAN också. Denna har MAN-logon i fronten i silver/chrome.

Cyklisten

Våra Mercedesbussar finns (tyvärr) kvar. Det behövs ju fem bussar i omlopp på de tre linjerna, och om man räknar båda MAN och DAB-en så blir det 3 st.

Bussmicke

Oj så trevligt, den turen hade jag inte i morse.
Då såg jag 3444, 3446, 3451, 3225, 3226.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Cyklisten

Då hade du verkligen otur med 2945, annars ser man den ute i princip varje dag, men vi får hoppas att den stannar kvar ett tag till.

Bussmicke

Citat från: Cyklisten skrivet 29 juli 2009, 23:56:41 PM
Då hade du verkligen otur med 2945, annars ser man den ute i princip varje dag, men vi får hoppas att den stannar kvar ett tag till.

Ingen panik, tog den för 2 år sedan..
Smt i Borlänge.



//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Möllers

Fina bilder bussmicke själv ska jag försöka plåta 2945 själv med vill ha bättre bild på den.
Fick så dåligt bild sist på den få se vilken dag jag åker ditt kanske imorgon se ner jag vaknar först  ::)

737

Jag såg också en förare med LINJEBUSS-tröja i Eslöv. Det var länge sedan företaget hette så.  ;D