Bästa bilden 2007 om Bussar.

Startat av Möllers, 10 januari 2008, 18:59:43 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

Citat från: Patrik skrivet 10 januari 2008, 19:50:40 PM
För att en bild ska vara bra och en "vinnare" så måste man komma med en bra motivering på vad som gör den så bra så jag väntar på en.....

Jag med.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Peter Elmheden

Jag väntar på de bästa bilderna?!?

wietze



I think this is my best Bästa  buss bild in 2007

Stefan Lindberg

Ok, min bästa bild kommer här.
Jag brukar ju inte fota bussar men tack vare denna bilden blev jag medlem i Bussnack.
En bild jag helt enkelt är skitnöjd med och ville visa någonstans, just därför hamnade jag här  ;)


Krille

Citat från: Stefan Lindberg skrivet 12 januari 2008, 19:01:07 PM
Ok, min bästa bild kommer här.
Jag brukar ju inte fota bussar men tack vare denna bilden blev jag medlem i Bussnack.
En bild jag helt enkelt är skitnöjd med och ville visa någonstans, just därför hamnade jag här  ;)



Dern dära bilden är helskön, men jag skulle ha försökt trolla bort Saaben.

/K

Stefan Lindberg

Citat från: Krille skrivet 12 januari 2008, 20:33:46 PM
Dern dära bilden är helskön, men jag skulle ha försökt trolla bort Saaben.

/K

Saabar försvinner oftast utan trolleri redan efter några år tack vare dålig konstruktion och kasst andrahandsvärde ;)

Peter Erret

Helt klart Stefan,
denna bild är kanonbra. Fortsätt i samma anda.

Leif D

Detta måste väl ändå vara årets bussbild......
Innehåller ju den "diggablaste" bussen, den bästa fotografen, entusiasm och sommarväder.  VAD kan man mer begära ???


Bussmicke fotograferar Ikarusen JOY223 vid Etele út i Budapest, 2007-07-04. Foto Leif D.
;-)

Patrik

Citat från: Leif D skrivet 12 januari 2008, 22:34:11 PM
Detta måste väl ändå vara årets bussbild......
Innehåller ju den "diggablaste" bussen, den bästa fotografen, entusiasm och sommarväder.  VAD kan man mer begära ???


Bussmicke fotograferar Ikarusen JOY223 vid Etele út i Budapest, 2007-07-04. Foto Leif D.

Är det en Crumpler-ryggsäck?

Bussmicke

Yes patrik, det stämmer.
Ska du skaffa en eller har du redan?
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Patrik

Citat från: Bussmicke skrivet 12 januari 2008, 23:08:02 PM
Yes patrik, det stämmer.
Ska du skaffa en eller har du redan?

Nej, jag trodde bara inte att du hade en sån, det var inte riktigt vad jag hade väntat mig men dom är väldigt snygga.
Eftersom jag inte har massa objektiv med mig på resor så klarar jag mig med min Haglöfs Incase (Backup numera) 17 och min nyköpta Haglöfs OXO 650.

Bussmicke

Tyvärr kan jag inte använda den med Mark III då den inte går ned i fotodelen.  :(
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Patrik

Ajdå, om man tar av objektivet då?

Bussmicke

Det är kamerahuset som är för brett. Nu får jag i 20D och 2-3 objektiv.
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Patrik

Räcker det inte med att vrida huset då?