Landskrona del 96 i juli ops när bilder.

Startat av Möllers, 12 juli 2007, 19:23:16 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Möllers

Har lite när bilder på bussar idag som ni inte gillar så mycket några av är.











Sundås

Används 5063 ofta, eller är den reservbuss? Man tycker de borde lackat den vid det här laget ;)
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

virtual1

Citat från: Sundås skrivet 12 juli 2007, 19:28:54 PM
Används 5063 ofta, eller är den reservbuss? Man tycker de borde lackat den vid det här laget ;)

Den är väl bara reserv då trådbussarna inte går...

Staffan Sävenfjord

Citat från: virtual1 skrivet 12 juli 2007, 19:45:16 PM
Den är väl bara reserv då trådbussarna inte går...

Det är Landskrona-festivalen nu och därför går inte trådbussarna. Så man tycks ha lånat in tre bussar från överskottslagret. Man tycker väl att det borde gått få tag i lämpligare vagnar så under sommaren, när många tätortsvagnar runtom i landet står still. Detta är ju något som varit känt sedan länge.
Jag bloggar också http://savenfjord.blogspot.com/. Mina bussbilder finns på http://staffansbussbilder.blogspot.se/ (uppdateras så gott som dagligen med nya bilder)

Sundås

#4
Hur många Blekinge-lackade bussar finns kvar?
Mina bussbilder hittar du på www.sundas.se

Jeppe Hagelbäck

Citat från: Staffan Sävenfjord skrivet 12 juli 2007, 19:52:47 PM
Det är Landskrona-festivalen nu och därför går inte trådbussarna. Så man tycks ha lånat in tre bussar från överskottslagret. Man tycker väl att det borde gått få tag i lämpligare vagnar så under sommaren, när många tätortsvagnar runtom i landet står still. Detta är ju något som varit känt sedan länge.


5063 har funnits i Skåne sedan förra hösten.

/Jeppe

aps

Snyggt!
Då var 5063 åter i trafik. Det var många som tittade än extra gång när den stannade vid hållplatserna.  :)

Möllers


Bussmicke

Trevligt, får man låna din tidsmaskin så att man kan ta lite bilder från framtiden samt bilder från förr man missat?
Den 13:e är i morgon..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Möllers

Jag vet jag hade för mig det var det 13e idag.