Nobina 4132 siktad...

Startat av virtual1, 07 maj 2020, 08:19:20 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

virtual1

i form av en CityWide Suburban i Västrrafiks nya avtalslack.. åkande på E4 söderut vid Hornsberg, var ska den, och varför kom den från det här hållet?????

Knut

#1
Kan være produsert i Lahti.




Adminåtgärd: Citat av direkt föregående inlägg borttaget med hänvisning till regel # 9.
Canon EOS RP
Sony HDR-PJ 580
Sony HDR-PJ 810
Vedlikeholdstekniker Stadler Service Norge

Ulf Berlin

Har stått några VT blåa i Siljaterminalen,så dom kommer säkerligen från Finland./Ulf

S Svensson

https://vingabuspartner.se/leveranser/leverans-scania-connect-bus/

Se tidigare om bussar till JLT. Vinga har också leverans på några SCANIA till Connect Sandarna

HY02

4132 Ska till Nobina Borås.

CW66

Citat från: S Svensson skrivet 07 maj 2020, 19:12:50 PM
https://vingabuspartner.se/leveranser/leverans-scania-connect-bus/

Se tidigare om bussar till JLT. Vinga har också leverans på några SCANIA till Connect Sandarna

Nej, nu har du nog blandat ihop begreppen lite.
Det är bara EN enda Scania till Connect Bus (inte Sandarna), bussen är redan i trafik hos Söne för den delen.

De blå bussarna skall till Nobina i Sjuhärad, och ingen annanstans - Vinga har således inget med det att göra.

Bussarna är byggda i Finland.

Bussmicke

Vilken buss är det Uffe?

//Bussmicke
www.bussmicke.se

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Bernt Talbrant

#7
Jag heter något annat men det rör sig om nr 1175; DLJ44T.




Adminåtgärd: Citat av direkt föregående inlägg borttaget med hänvisning till regel # 9.

virtual1

4141 syntes idag körandes söderut också vid Västberga, såg även en oidentifierad igår som gjorde samma sak. Men jag fattar inte ritkigt hur de levereras? Jag var vid frihamnen igår och såg inte en enda buss, och idag så kom ju en körandes iaf, kommer 1-2 st dagligen till frihamnen bara för vidarekörning?

Nå, nu kan vi ju åtminstone ana att IAF 4132-4141 är Suburban-bussar.

Ulf Berlin

Dom anländer säkerligen med Baltic Princess 6.30 på morgonen och sedan beror det väl på hur/när man får tag på"lediga"chaufförer för transporten vidare.../Ulf

rasmus.03

Citat från: virtual1 skrivet 13 maj 2020, 10:56:46 AM
4141 syntes idag körandes söderut också vid Västberga, såg även en oidentifierad igår som gjorde samma sak. Men jag fattar inte ritkigt hur de levereras? Jag var vid frihamnen igår och såg inte en enda buss, och idag så kom ju en körandes iaf, kommer 1-2 st dagligen till frihamnen bara för vidarekörning?

Nå, nu kan vi ju åtminstone ana att IAF 4132-4141 är Suburban-bussar.
Lite blandade scania modeller..

Sent from my SM-G986B using Tapatalk


Walter

? Vad menar du med blandade modeller? Inlägget du svarar på pekar på likadana bussar.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!