Huvudmeny

???

Startat av Jonas Strömblad, 21 juni 2008, 20:07:26 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Jonas Strömblad


bastuper

Kom du inte på nån bättre kommentar?

Jaja, ja sak nog se till o fixa nått minst lika fräckt :D

Patrik

Jag antar att du gick in i butiken och att du lämnade barnet (om det var med?) i bilen?  ;)

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Jonas Strömblad

Citat från: Patrik skrivet 21 juni 2008, 21:38:38 PM
Jag antar att du gick in i butiken och att du lämnade barnet (om det var med?) i bilen?  ;)

Klart grabben ska med in i butiken! Man måste lära sig i tid...
/J

Neko

Attans att jag aldrig lyckades få kort på liknande situation i BS förrförra året! *surar lite*

Är Bremen/Bremerhaven värt ett besök? Förutom butiken på bilden då. ;)
Jag o maken funderar på att åka runt några dar i Tyskland innan vi styr kosan till min kusin med familj.

Jonas Strömblad

Ja, visst kan man slå ihjäl någon dag i Bremen! Det finns en "gamla stan" som ser ganska ok ut. City (området runt stationen) är rätt trist med 60-70 talshus (och så porrklubbarna förstås :P ) men annars är det väl mest industrier och hamn som dominerar Bremen-Bremerhafen.
/J

Hans Fredriksson

Hur jag anstränger mig så kan jag inte förstå det roliga att vara smaklös i en fortplantningsmetod.
Beror på att jag är en mogen äldre man och övriga deltagare i tråden är det motsatta?

Jonas Strömblad

Citat från: Hans Fredriksson skrivet 25 juni 2008, 23:07:28 PM
Beror på att jag är en mogen äldre man och övriga deltagare i tråden är det motsatta?

Kanske det, eller så är du övermogen  ;)
http://www.omnibuss.se/forum/index.php?topic=13164.msg90173#msg90173  ::)
/J

Hans Fredriksson

Citat från: Jonas Strömblad skrivet 26 juni 2008, 21:20:40 PM
Kanske det, eller så är du övermogen  ;)
http://www.omnibuss.se/forum/index.php?topic=13164.msg90173#msg90173  ::)
/J

Om du har läst din historia förstår du att fallostenen från hednatiden inte har med sex och porr att göra.
Det är under den Viktorianska tiden och framför alla kvällstidningarna som på ett barnligt sätt hycklar och skämtar om sex. Vilket får till följd att det räcker med att du få se ett vedträ så börjar du blygt att fnissa och skämta. Förr symboliserade fallostenen fruktsamhet i samband med sådd och skörd, ingen då som blev generad för det.. Numera visar man bilder som bara antyder och så är det blyga fjanteriet igång. Ibland går utvecklingen bakåt