Swebus 3639, 3695, 4410, 4412

Startat av Bussmicke, 29 juli 2015, 00:23:16 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Bussmicke

//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

Walter

Mycket trevligt från tiden när beställningsverksamheten var av betydelse inom
SWebus. Många av dessa nyttjades ju också helger på expressen.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

1896

Vart var 3695 stationerad ?  ???  Swebus/Wasatrafik Dalarna hade väl i princip bara tre stationerings orter för beställningstrafiken, Grängesberg/Borlänge/Rättvik, förvisso fanns det säkert bussar i Falun också till och från, men utgångspunkten var väl nämnda orter. Jag kan nu i efterhand inte placera 3695 på någon av dessa orter, därav frågan.

j-a

Citat från: Kung Vasa skrivet 04 augusti 2015, 16:43:08 PM
Vart var 3695 stationerad ?  ???  Swebus/Wasatrafik Dalarna hade väl i princip bara tre stationerings orter för beställningstrafiken, Grängesberg/Borlänge/Rättvik, förvisso fanns det säkert bussar i Falun också till och från, men utgångspunkten var väl nämnda orter. Jag kan nu i efterhand inte placera 3695 på någon av dessa orter, därav frågan.
När Interbus hade bussar i Borlänge var den då där,då gick den på Fjällexpressen Sälen-Göteborg på helgerna under ett par vintrar,var även stripad med Fjällexpressen då :)