Var finns Nobina 6453?

Startat av Walter, 15 mars 2011, 09:05:56 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Camilla

Citat från: Peter Erret skrivet 15 mars 2011, 21:06:10 PM
Enligt erhållen info så är det bara dessa.


Vet du om alla 18XX bussar får en enkel  till hölö efter att Keolos tar över trafiken

Peter Erret

Enligt info så går dessa bussar antingen till himlen, Busmarket eller till andra trafikområden. Keolis skulle inte ta över några av dem.

Walter

Kan någon förklara vad alla inlägg med vilka bussar som följer med till Keolis i Värmdö har att göra med trådens ursprungsfråga?

Kan admin rensa tråden eller spärra den så jag får starta en ny om NNobina 6453.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!

admin

Citat från: Walter skrivet 15 mars 2011, 22:10:39 PM
Kan någon förklara vad alla inlägg med vilka bussar som följer med till Keolis i Värmdö har att göra med trådens ursprungsfråga?

Kan admin rensa tråden eller spärra den så jag får starta en ny om NNobina 6453.

Tyvärr är tråden lite för spretig för att det skall gå att kvasta eller flytta inlägg i den. Men fortsättningsvis låter vi den handla om Nobina 6453 och inlägg som inte handlar om denna kommer att kvastas. Måste väl finnas någon som kan svara på Walters fråga.

HB

Jag försöker hålla mig till tråden då och svarar att 6453 lever gott i Falkenberg. /Henrik/

Peter Andersson

#20
Citat från: HB skrivet 15 mars 2011, 23:01:20 PM
Jag försöker hålla mig till tråden då och svarar att 6453 lever gott i Falkenberg. /Henrik/

Hoppas att inte min tråd kvastas men ja både 6453 och 6454 som tidigare gick i Hyltebruk finns nu i Falkenberg.

MVH Peter

Staffan Sävenfjord

Citat från: HB skrivet 15 mars 2011, 23:01:20 PM
Jag försöker hålla mig till tråden då och svarar att 6453 lever gott i Falkenberg. /Henrik/

Och den gjorde i somras en utflykt till Varberg.
Jag bloggar också http://savenfjord.blogspot.com/. Mina bussbilder finns på http://staffansbussbilder.blogspot.se/ (uppdateras så gott som dagligen med nya bilder)

Walter

Då tackar jag för beskedet.
En signatur är ett textfält i slutet av ditt inlägg där du kan skriva vad du vill!