Fototip - Rysk turistbussinvation väntar dom närmaste dagarna

Startat av Ulf Rådeström, 31 december 2009, 15:44:30 PM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Ulf Rådeström

Hej!
Imorgon till och med söndag och säkert under veckan som kommer väntas ryssinvasion i Stockholm.
Ryssarna firar ju jul strax efter vårt nyår och Stockholm brukar översvämmas av turistbussar med julhandlande ryssar.

Jag är själv en av fyra Interbussasr som skall guida runt 200 personer 9-11.30 imorgon från Silja line och runt i staden. Även på lördag har vi grupper på 200personer som skall åka runt i stan.

Lägg sedan till alla som kommer med egna turistbussar så får ni en hel hög!

Uffe

Bussmicke

Jo tack, åkte precis förbi slottet med 2:an o där drällde det av Ryssbussar..
//Bussmicke.

Aldrig utanför dörren utan en kamera!
Besök min kanal Bussmicke.se på Youtube.

Stolt ägare av: Canon EOS R och R7, 6D Mark II, Canon Powershot G7 X Mark II och Sony RX100M3 och RX100M7.

virtual1

Citat från: Ulf Rådeström skrivet 31 december 2009, 15:44:30 PM
Hej!
Imorgon till och med söndag och säkert under veckan som kommer väntas ryssinvasion i Stockholm.
Ryssarna firar ju jul strax efter vårt nyår och Stockholm brukar översvämmas av turistbussar med julhandlande ryssar.


Kommer de i morgon så är de ju dumma ;-) - finns inget som är öppet för julhandlande ryssar då...

Niclas Rosenius



   Dom stannar inte enbart i Stockholm utan åker runt lite varstans både i Sverige.

  Bla Uppsala och även Dalarna är ett a dom större målen för dom. Det är bla Tomteland utanför Mora som drar en hel del vad jag förstått.

   Skall följa ryssarna mest här på hemmaplan men man f.r se om det blir en resa till Stockholm med.

    Bilder kommer med stor säkerhet att dyka upp snart.

   //Niclas