Huvudmeny

Veckorapport:

Startat av Peter Erret, 14 februari 2009, 01:02:33 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Peter Erret


Började veckan med en promenad och stötte på


Arbetsveckan i sig var ganska enformig, måndag till torsdag samma tjänst
Första turen gick från

och till

Sedan en tur från Slussen och till Saltarö strand och retur till Kolvik
(Ingen bild p.g.a. bus vid ändhållplatsen (ungdomsgård i hållplatskuren), ingen lust att gå ur bussen under de 8 minuter man stod där)

Tomma till Mölnvik för "kisspaus" och sedan till Styrmannen

för att köra en tur till Slussen

där köra en tor till Kvarnholmen


därefter tomma till Mölnviksgaraget för matrast.
Efter matrasten så var det att ta en bil till Mölnviksvägen och ta över en 474 mot Slussen för att sedan köra tillbaka till Hemmesta vägskäl

åter en tur till Slussen för att köra nästa tur mot Hemmesta vägskäl igen, därefter tomma till Mölnviksgaraget.

Fredagen startade men avlösning av en 474 mot Hemmesta vägskäl, där 1 minut reglertid för att ta en tur till Slussen, i Slussen reglera i 7 minuter och sedan till Hemmesta vägskäl igen

reglera i 11 minuter och sedan påbörja en tur mot Slussen, blir avlöst vid Mölnviksvägen för att få en matrast. Efter matrasten så tomma till Slussen för att köra ett helvarv på 444:an. Efter detta så en tur till

och avslutningsvis retur till Gustavsbergs centrum för att tomma till Mölnviksgaraget och säga "Kiss och go´natt".

jocke

Alltid trevligt som vanligt
Jag förändrar era liv med detta inlägg

Mikael T Nilsson

Citat från: Peter Erret skrivet 14 februari 2009, 01:02:33 AM
Började veckan med en promenad och stötte på



Fina bilder! Skyltar man "443" och inte "443C" på de turer som går till och från Stockholm C/Centralen?
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.

Peter Erret

Citat från: Norrortsmicke skrivet 14 februari 2009, 09:47:10 AM
Fina bilder! Skyltar man "443" och inte "443C" på de turer som går till och från Stockholm C/Centralen?

Vad jag kan se så står det 443 C på destinationsskylten, resten är bara utfyllnad.  ;)

Mikael T Nilsson

Citat från: Peter Erret skrivet 14 februari 2009, 14:14:18 PM
Vad jag kan se så står det 443 C på destinationsskylten, resten är bara utfyllnad.  ;)

"entralen"? :)
Vänliga hälsningar,

Mikael

Kontakta mig gärna om du önskar kopior av bilderna jag lägger ut på Bussnack i högre upplösning.