Täby, Råsta - Resultat E20

Startat av Fredrik Klint, 06 november 2011, 11:12:56 AM

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Fredrik Klint

När blir upphandlingen avgjord och offentlig?

Karsten


Fredrik Klint

Tackar! Nedräkningen har börjat...

buskörare



buskörare


Kvarne

Vilken tid beräknas svaret slå ner som en bomb?  :o
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Omnilasse

Citat från: Kvarne skrivet 21 november 2011, 23:36:41 PM
Vilken tid beräknas svaret slå ner som en bomb?  :o
Antagligen går de ut med ett meddelande först på onsdagen; trafiknämndens möte börjar klockan 14.30 och nuförtiden brukar ju dessa möten kunna hålla på några timmar. Troligen vill man gå ut gemensamt (SL och det vinnande anbudet), eller att operatören skickar ut ett pressmeddelande. Och det kommer nog inte skickas ut förrän på onsdagen...

Anbudsgivarna står nog ändå på helspänn och lär väl få besked från SL redan under tisdagen - så för den som har lite kontakter - eller om bolaget är snabb på att lägga ut en blänk om det på företagens intranät - så kanske man kan få reda på det redan under tisdagskvällen.

Kvarne

.....Det kan alltså röra sig om timmar nu tills vi vet....
Mvh Kvarne
-----------------------------------------------
You know I love you but I just can't take this
You know I want you, but I'm in too deep

Carl Eric

Dock så diskuteras den punkten som en av de första... http://www.sll.se/sll/templates/meetingpage.aspx?id=56150

Men visst är det spännande!
28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Carl Eric

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Carl Eric

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Magnus_J


Carl Eric

28 år, bussnörd sedan barnsben. Uppvuxen i Nacka-Värmdö, nu boende i Skövde. Arbetar som präst i Svenska kyrkan!
Har kört buss för Nobina och Barks Buss. På min Instagram finns bilder från mina år som busschaufför!

Magnus_J

kl 17 snackades om internt hos oss att beskedet skulle komma. 16:15 skulle det iaf starta..